מנכ"ל פלייטיקה: פיטורי העובדים הכרחיים לעתיד החברה

רוברט אנטוקול ציין במכתב ששלח הבוקר (ב') לעובדי פלייטיקה שהיא החליטה לקצץ את כוח העבודה שלה ב-15%, וכתב שהעובדים המפוטרים "תמיד יהיו חלק מההיסטוריה והעתיד של החברה"

רוברט אנטוקול, ממייסדי ומנכ"ל פלייטיקה.

פלייטיקה צריכה לבצע את מהלך הפיטורים שעליו הכריזה ביום ה' האחרון כדי להבטיח את העתיד שלה – כך עולה ממכתב שרוברט אנטוקול, ממייסדי ומנכ"ל החברה, שלח היום (ב') לעובדים בעקבת הסערה שהמהלך ייצר במשרדים שלה. מדובר בפיטורים של 15% מעובדי החברה, שהם יותר מ-600 איש שילכו הביתה.

מהלך הפיטורים בא לאחר שקרן ג'פרי קפיטל, שלפני כחצי שנה הודיעה שהיא תקנה 25.7% ממניות פלייטיקה, מסרה לפני ימים אחדים שהיא חוזרת בה. ההערכות מדברות על כך שכ-200 מהמפוטרים יגיעו מעובדי החברה בישראל. כמו כן, החברה צפויה לאחד פעילויות במסגרת המהלך.

אנטוקול פתח את מכתבו לעובדים, שאותם הוא כינה "חברי פלייטיקה", בכותבו ש-"הבשורה שבה אני משתף אתכם היום קשה. לאחר דיונים אינטנסיביים, החלטנו לקצץ את כוח העבודה שלנו בכ-15%, ואנחנו עומדים להיפרד מעמיתים וחברים נפלאים ומוכשרים. ההחלטה לא הייתה קלה, אך אנחנו מאמינים כי היא הכרחית כדי להציב את פלייטיקה, תוך היערכות לעתיד, בצורה הטובה ביותר".

"בשעה שאנחנו מבצעים הערכה של הסביבה הנוכחית ומביטים אל עבר העתיד", כתב, "פלייטיקה חייבת לחזור אל שורשי המצוינות המוכרים שלה, תוך זריזות, יעילות, יצירתיות וחתירה לניצחונות, כדי לספק את צורות הבידור המהנות ביותר לשחקנים שלנו ברחבי העולם. נגיע למטרה זאת על ידי פריסה מחדש, תוך איזון הצוותים, סגירת יוזמות שאינן חלק מליבת הפעילות ואיחוד סטודיואים, לטובת התמקדות באופטימיזציה".

המייסד והמנכ"ל ציין כי "בחינת הקונספטים למשחקים חדשים תרוכז בידי צוות הקריאייטיב שלנו ב-Wooga (חברה גרמנית שפלייטיקה רכשה לפני ארבע שנים תמורת 100 מיליון דולר – י"ה), ושלושה כותרים קיימים יוסרו מתהליך הפיתוח, כאשר העדיפות היא להשקעות אסטרטגיות במשחקים חדשים הטומנים בחובם פוטנציאל צמיחה גבוה". אנטוקול לא פירט במכתב באילו משחקים מדובר, אולם בגלובס צוין כי אחד האולפנים שיסבלו מהקיצוצים החדים שפלייטיקה מבצעת הוא זה של ג'לי באטן הישראלית, שנרכשה על ידה תמורת עשרות אלפי דולרים. חברה זו מייצרת את המשחקים בורד קינגס ופיירט קינגס.

המפוטרים – "חלק מהסיפור של פלייטיקה"

תחת הכותרת "תומכים איש ברעהו", אנטוקול המשיך בכותבו כי "החל מהיום ולאורך השבוע, העובדים שעתידים לעזוב יקיימו שיחות אחד על אחד עם מנהליהם, שבהן יוסברו פרטי המעבר ויפורטו הדרכים שבהן אנחנו תומכים בכם".

"כשמתרחש שינוי משמעותי, הוא משפיע על כולנו", ציין. "תוך כדי ההתמודדות הלוגיסטית ועם הרגשות שלנו היום, ביקשתי מכל אחד מהמנהלים הבכירים לאסוף את הצוות שלו, להשקיע זמן בשיחות אישיות ולהשיב על שאלותיכם".

אחרי שכתב שהחברה "איננה קופאת על השמרים" ושגם העובדים המפוטרים הם "חלק מהסיפור של פלייטיקה לעד", טען אנטוקול ש-"אתם תמיד תהיו חלק מההיסטוריה העשירה של החברה ומעתידה המזהיר".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים