בי-הירו השלימה גיוס של 42 מיליון דולר

 כספי הגיוס ישמשו את החברה להמשך הצמיחה ולגיוס עובדים למרכז הפיתוח בתל אביב

מייסדי החברה, מימין: עומר דוידי – מנכ"ל, איתי כנות - מנהל הטכנולוגיות, ויובל רגב - סמנכ״ל תפעול ראשי.

בי-הירו (BeeHero), הפועלת בתחום ההאבקה החכמה באמצעות AI, השלימה סבב גיוס B בסך 42 מיליון דולר. את סבב הגיוס הנוכחי הובילה Convent Capital אליה הצטרפו General Mills, ADM, Rabobank, MS&AD, Firstime, Direct Round, J-Ventures, Plug&Play, iAngels, Gaingels, UpWest ומשקיעים נוספים. ביחד עם סבב הגיוס הנוכחי, גייסה החברה עד כה 64 מיליון  דולרים.

גיוס ההון הנוכחי יאפשר לבי-הירו להאיץ את הצמיחה והפריסה של פלטפורמת ההאבקה החכמה שלה בשדות ברחבי ארה"ב ומחוצה לה, וכמו כן להשקיע במחקר ופיתוח חדשנות על מנת לספק לחקלאים יותר תובנות כדי להמשיך ולקדם חקלאות בת קיימא ולטפל בסוגיית ביטחון המזון העולמי.

בי-הירו הוקמה על ידי עומר דוידי, יובל רגב ואיתי כנות ב-2017. החברה פועלת מתל אביב ועמק הסיליקון (קליפורניה) ומעסיקה מעל 50 עובדים, 30 מהם במרכז הפיתוח בתל אביב. כעת מגייסת החברה עובדים נוספים.

החברה בנתה במהלך השנים האחרונות את מאגר המידע של דבורים והאבקה הגדול ביותר בעולם. באמצעות הדטה שנצבר משתמשת החברה בטכנולוגיה על מנת לייעל את האבקת הדבורים, התהליך הביולוגי המכריע שבו תלויים רוב היבולים. הפלטפורמה המהפכנית של בי-הירו מספקת לחקלאים האבקה מדויקת כשירות, בכך שהיא מאפשרת לדבוראים מסחריים לעקוב ולנטר מרחוק את המכוורת שלהם. הטכנולוגיה שפיתחה החברה מאפשרת ניתוח נתונים מתקדם באמצעות בינה מלאכותית וחיישני IoT, בעלות נמוכה, ובכך מביאה שקיפות ויעילות ללוגיסטיקה המורכבת של האבקת יבולים מסחריים. ההאבקה המדויקת של בי-הירו מביאה לתשואות יבולים טובות יותר ולהגדלת הרווחים עבור מגדלי גידולים מסחריים ובעלי עניין בענפי החקלאות.

בהמשך, החברה מתכננת לשלב כלי פלטפורמה חדשים כדי לחזק את התמיכה במגדלים עם ראייה מדויקת עוד יותר בזמן אמת של התפתחות היבול שלהם, מה שיוביל לקבלת החלטות משופרות ובסופו של דבר לתוצאות יבול טובות יותר.

"בשונה ממה שבדרך כלל רואים בעולם החקלאות, גדלנו בשנה הנוכחית ב-300% מה שמעיד על הביקוש לפתרון שלנו בקרב חקלאים ברחבי העולם. גיוס בתקופה כזאת מעיד מבחינתנו על הבעת אמון גדולה מצד המשקיעים בחברה ובפתרון שלה לטובת ענף המזון העולמי. המשימה שלנו היא  לספק האבקה חכמה ומדויקת עבור חקלאים, על ידי ניתוח נתונים ושימוש בכלים של ביג דטה ולמידת מכונה כדי לעזור להם להפחית את הסיכון לאובדן תוצרת חקלאית בתהליך האבקה. המערכת שלנו מאפשרת להם  להתמקד בייצור יותר מזון, בצורה בטוחה ", אמר דוידי, מנכ"ל בי-הירו.

עוד מוסיף דוידי, כי "חווינו מקרוב את האתגרים העומדים בפני המגדלים החל מתהליך ההאבקה ועד לתהליך ייצור המזון . אנו רואים  שיותר ויותר חקלאים מאמצים טכנולוגיות חדשות כדי לענות על הצרכים התזונתיים של האוכלוסייה ההולכת וגדלה. הפלטפורמה של בי-הירו מאפשרת לחקלאים לקבל שירותי האבקה בצורה מדויקת. סבב הגיוס האחרון יעזור לנו להמשיך לתמוך בתעשיית החקלאות, שכן היא מתמודדת עם כמה מהאתגרים הקשים ביותר שלה עד כה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים