שיא רכישות מקוונות בבלק פריידיי: 9.12 מיליארד דולר
לפי אדובי, שעוקבת אחר יותר מ-85% מ-100 הקמעונאים המקוונים המובילים בארה"ב, גם סייבר מאנדיי הקרוב יהיה שוב יום הקניות המקוון הגדול ביותר של עונת הקניות, עם רכישות בהיקף של 11.2 מיליארד דולר
נראה שהצרכנים בארה"ב לא נתנו לחששות מפני מיתון למנוע מהם להגיע לשיא קניות מקוונות חדש בבלק פריידיי האחרון, שעמד על 9.12 מיליארד דולר. זאת לפי אדובי, שעוקבת אחר יותר מ-85% מ-100 הקמעונאים המקוונים המובילים בארה"ב.
המכירות המקוונות עלו ב-2.3%, כשמוצרי אלקטרוניקה תרמו להיקף המכירות קפיצה של 221% לעומת יום ממוצע באוקטובר, ולצידם קטגוריית הצעצועים עם עלייה של 285%, וכך גם ציוד כושר, עם עלייה של 218%.
עוד לפי אדובי, הקונים בבלק פריידיי שברו גם שיא ברכישות מסמארטפונים, שהיוו 48% מסך המכירות המקוונות, לעומת 44% בשנה שעברה.
גם הרכישות בחג ההודיה האחרון שברו שיא של כל הזמנים עם רכישות מקוונות של 5.29 מיליארד דולר, עלייה של 2.9% משנה לשנה, וזאת גם בהשוואה לרכישות מקוונות בהיקף של 2-3 מיליארד דולר ביום רגיל.
לפי הצפי של אדובי, גם סייבר מאנדיי הקרוב יהיה שוב יום הקניות המקוון הגדול ביותר של עונת הקניות, עם רכישות בהיקף של 11.2 מיליארד דולר.
תגובות
(0)