הרבעון של זום: עלייה בהכנסות, ירידה חדה ברווח הנקי
החברה סיימה את הרבעון השלישי של השנה הכספית עם הכנסות בסך 1.1 מיליארד דולר ורווח של פחות מ-50 מיליון
הקורונה, שהשאירה את העובדים בבית, נחלשה במידה ניכרת מאוד, אך הביצועים של זום, שבשיא תקופת המגפה חגגה, עדיין טובים, ככל שזה נוגע להכנסות: מהדו"חות שהחברה פרסמה אמש (ב') עולה כי הן גדלו ברבעון השלישי של השנה הכספית שלה. לעומת זאת, הרווח הנקי רשם ירידה דרסטית.
ההכנסות הרבעוניות של השירות הפופולרי עלו ברבעון ב-4.9% ל-1.1 מיליארד דולר, הרווח הנקי צנח ב-85.8% ל-48.4 מיליון והרווח למניה צלל ב-85.6% ל-16 סנט. הירידה ברווחיות באה לידי ביטוי בצניחה של 90.88% בחבות המס ל-6.4 מיליון דולר.
נתונים נוספים מראים כי ההוצאות הכלליות הרבעוניות של זום גדלו ב-36.25% ל-1.04 מיליארד דולר, ההוצאות הגולמיות נותרו ללא שינוי ועמדו על 270.7 מיליון, הרווח הגולמי גדל ב-6.6% ל-831.2 מיליון והרווח הגולמי השולי עמד על 75.44%. בסעיפי התפעול, ההוצאות רשמו עלייה של 6.4% ל-764.7 מיליון דולר והרווח (שלא לפי חישוב GAAP) הגיע ל-381 מיליון דולר – 51 מיליון מעל תחזית החברה.
לצד הדו"ח הרבעוני זום פרסמה את התוצאות לתשעת החודשים הראשונים של השנה הכספית: ההוצאות שלה גדלו בתקופה זו ב-30.1% ל-2.9 מיליארד שקלים, ההכנסות עלו ב-8.1% ל-3.3 מיליארד, הרווח התפעולי פחת ב-53.7% ל-375.3 מיליון והרווח הנקי הצטמק ב-76.5% ל-885 מיליון.
אריק ס. יואן, מייסד ומנכ"ל זום, אמר עם פרסום התוצאות כי "במהלך הרבעון הודענו על כמה חידושים, בכלל זה זום מייל ויומן זום. הלקוחות שלנו מצפים מאתנו שנסייע להם בבניית סביבת עבודה גמישה ויכולות תקשורת משופרות".
תגובות
(0)