Checkout.com תקים מרכז מחקר ופיתוח בישראל
עידו לוסטיג יהיה המנהל הכללי של הסניף בישראל, ובמקביל ימונה לתפקיד סמנכ״ל מוצר וניהול סיכונים, אבי גולן ימונה לסמנכ״ל פיתוח ויונתן יונוביץ׳ ימונה לסמנכ״ל שיווק דיגיטלי
חברת הפינטק Checkout.com, המספקת שירותי תשלומים מבוססי ענן, פותחת מרכז מחקר ופיתוח בתל אביב, שיתווסף ל-19 המרכזים של החברה ברחבי העולם, שגייסה בינואר האחרון מיליארד דולר לפי שווי של 40 מיליארד דולר. החברה מתכננת לגייס בשנתיים הקרובות כ-100 עובדים למשרות בתחומי המוצר והפיתוח.
עוד הודיעה החברה על שורת מינויי בכירים לתפעול המרכז הישראלי: עידו לוסטיג יהיה המנהל הכללי של הסניף בישראל, ובמקביל ימונה לתפקיד סמנכ״ל מוצר וניהול סיכונים, אבי גולן ימונה לסמנכ״ל פיתוח ויונתן יונוביץ׳ ימונה לסמנכ״ל שיווק דיגיטלי.
המשרד החדש, שימוקם במתחם מידטאון בתל אביב, ישמש לפיתוח מוצרים מעולמות הריסק, מניעת הונאות ואימות זהויות, וזאת כחלק מאסטרטגיית ה-multi-product של החברה, שדוגלת בפיתוח מגוון נרחב של פתרונות לעסקים מוכווני כלכלה דיגיטלית.
Checkout.com פיתחה פלטפורמה שמציעה פתרונות מגוונים לעסקים גלובליים ומאפשרת ניהול של אופרציות תשלומים מורכבות, קבלת תובנות על ביצועי תשלומים ופתרונות המותאמים לצורכי הלקוחות. בין לקוחותיה ניתן למצוא חברות כגון סוני, פיצה האט, נטפליקס, בורסת coinbase ועוד רבים נוספים, המשתמשים ב-Checkout.com כדי לתפעל את פעילות התשלומים הגלובלית שלהם.
״אנחנו רואים עלייה מתמדת ברכישות ברשת – עד סוף שנת 2022 הן צפויות לטפס לסכום של 5.5 טריליון דולר. יחד איתן, נצפית גם עלייה חדה בהונאות. הצוות הישראלי שנקים יצטרף למלחמה של Checkout.com בהונאות האון-ליין, תוך דגש על שימוש בטכנולוגיות המתקדמות ביותר. אנו גאים להביא עוד חברה גלובלית מובילה ומצליחה לישראל״, אמר לוסטיג, מנהל הסניף בישראל וסמנכ״ל מוצר בחברה.
תגובות
(0)