קייטו נטוורקס – שהפכה לחד קרן ב-2020 – הגיעה להכנסות של 100 מ' ד'

החברה הישראלית, שקיימת כחמש שנים בלבד, טוענת כי הפכה לסטארט-אפ עם קצב הצמיחה המהיר ביותר בתחום רשתות ואבטחת רשתות

מייסדי קייטו נטוורקס. מימין לשמאל: שלמה קרמר המנכ"ל, גור שץ הנשיא וסמנכ"ל התפעול.

חברת הסייבר קייטו נטוורקס (Cato Networks) – שמספקת פלטפורמה המשלבת רשתות ואבטחת רשתות והופכת אותן לשירות ענן גלובלי (SASE) – הכריזה היום (ג') כי חצתה את קצב ההכנסות השנתי של 100 מיליון דולר והגיעה לנתון זה בתוך חמש שנים בלבד מהיום שבו ציינה מכירות בהיקף של מיליון דולר.

זהו הישג ראשון מסוגו בשוק אבטחת הרשתות הארגוניות, והוא מהיר יותר מהביצועים העסקיים של מותגי B2C כמו: טוויליו (Twilio), וויקס (Wix), זאפייר (Zapier), קנבה (Canva) ו-ספוטיפיי (Shopify).

קייטו נטוורקס – שהוקמה על ידי שלמה קרמר (ממייסדי צ'ק פוינט ואימפרבה) וגור שץ (אינקפסולה) – גייסה 532 מיליון דולר מקרנות הון בינלאומיות מובילות, בהערכת שווי של 2.5 מיליארד דולר, וכיום יש לה למעלה מ- 1500 לקוחות אנטרפרייז, המתפרסים על פני למעלה מ-23,000 סניפים עם 450,000 יוזרים ביותר מ-150 מדינות.

שירות ענן אחד – גם תשתית התקשורת וגם מעטפת האבטחה

קייטו פועלת בשוק שנשלט על ידי ספקיות תקשורת ותיקות דוגמת AT&T ו-וריזון, וענקיות אבטחה כמו סיסקו, VMware ו-פאלו אלטו. עד היום לקוחות רכשו מהן שלל מכשירים ושירותים והרכיבו מעטפת הגנה על הרשת, אך מרוב טכנולוגיות – איש לא יכול לנהל אותם ביעילות. קייטו אורזת את הכל במוצר אחד, עושה טרנספורמציה לכל הפתרונות הישנים, והופכת אותם לקלים ופשוטים לניהול ולשימוש. כלומר, היא מספקת באמצעות שירות ענן אחד גם את תשתית התקשורת וגם את מעטפת האבטחה.

עם שדרת ניהול חזקה ומנוסה, טכנולוגיה פורצת דרך וגיבוי של קרנות מובילות, קייטו משבשת את שוק התקשורת ואבטחת המידע, שהיקפו מוערך בכ-30 מיליארד דולר.

"קייטו מובילה את המהפכה הגדולה ביותר בשוקי תשתית התקשורת ואבטחת הרשתות מאז השקת הדור החדש של הפיירוולים לפני 17 שנה", אמר שלמה קרמר, מנכ"ל ומייסד משותף של קייטו נטוורקס. "הפשטות, הגמישות, הנראות והבקרה שמציע ענן ה-SASE של קייטו מציעים אבטחת סייבר ברמה בינלאומית וביצועי רשת אופטימליים לעסקים בכל גודל. בהובלת מומחי אבטחה ותשתית תקשורת, לקייטו יש את ה-DNA המתאים, בתחומי השירות והטכנולוגיה, שיהפוך אותה לפלטפורמה הקריטית של הארגון הדיגיטלי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים