גדעון שמואל מונה למנכ״ל סופרסמארט הישראלית

לשמואל יותר מ-20 שנות ידע וניסיון בשוקי ה-AI וביג דטה, שיסייעו לו בהובלת סופרסמארט לחדשנות ולפיתוח הפעילות העסקית בישראל ובעולם

גדעון שמואל, מנכ"ל סופרסמארט.

סופרסמארט (Supersmart), שמפתחת מערכות אוטומציה מתקדמות לרשתות קמעונאיות, הודיעה על מינויו של גדעון שמואל לתפקיד מנכ״ל החברה.

סופרסמארט, אחת מחברות הפורטפוליו של מילניום פודטק, הוקמה על ידי צוות בראשות יאיר קלפר והחלה פעילותה ב 2015. החברה גייסה עד כה כ-20 מיליון דולר, ומעסיקה כ-45 עובדים בישראל.

הפתרון הראשון של החברה נמצא בפריסה מלאה אצל קמעונאים מובילים רבים ברחבי העולם בהם רשתות מטרו (Metro) במגוון יעדים בעולם, אדקה (EDEKA) ו-סלגרוס (Selgros), ובישראל בכל סניפי רשת אושר-עד, שהייתה הראשונה להאמין בפתרון, וברשת שוק העיר. פתרונות החברה מותקנים אצל לקוחות נוספים הממוקמים, בין היתר, בארה״ב, גרמניה, צ'כיה, טורקיה, אוקראינה, רומניה, ספרד, פולין והונגריה.

לשמואל יותר מ-20 שנות ידע וניסיון בשוקי ה-AI, ביג דטה והתוכנה הארגונית שבבעלותו. בין היתר, כיהן כמנכ"ל Cipia במשך יותר משמונה שנים ובכמה תפקידים ניהוליים בכמה מדינות וחברות, בהן ; cVidya Networks, Top Image Systems, dotz ו-Esprit Telecom. בנוסף, שמואל חבר בכמה דירקטוריונים וקרנות השקעה, בהן Rewind ו-Foresight Group.

גדעון הוא בעל תואר B.A מהמכללה למינהל בישראל, ותואר M.A בשיווק מאוניברסיטת Middlesex. ניסיונו העשיר של שמואל והידע הרב שרכש לאורך השנים יסייעו לו בהובלת סופרסמארט לחדשנות ולפיתוח הפעילות העסקית בישראל ובעולם.
טודור אנדרוניק, יו"ר הדירקטוריון של סופרסמארט, ציין, כי "אנחנו שמחים שגדעון מצטרף לצוות המצוין שלנו ובטוחים שיש ביכולתו להוביל אותנו צעד נוסף קדימה במסע המדהים בדרך להשגת היעדים השאפתניים של החברה, בהם כניסה לשוק בארה"ב – השוק הגדול בעולם, ובנוסף סיפוק מענה חדשני ומתקדם לחנויות הנוחות, בפתרון אשר יצא לשיווק ברבעון האחרון של 2022. יעדים אלו ונוספים הינם עוד חלק מחזון החברה להיות מובילת שוק עולמית בפתרונות טכנולוגיים מלאים לעולם הקמעונאות. הפתרון של סופרסמארט מתייחס לא רק לאופטימיזציית עלויות מהותית של תהליך התשלום, אלא גם לצמצום ההפסד הנגרם על ידי אוטומציה ושיפור חוויית הלקוח בו זמנית, ובכך היכולת להגדיל את ההכנסות של הקמעונאי, מה שהופך את פתרונות החברה לייחודיים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים