מיקרוסופט ולייטריקס מתגייסות לחודש המודעות לסרטן השד

מיקרוסופט מעודדת בדיקות וגילוי מוקדם, ותורמת עשרות אלפי שקלים לעמותת "חלאסרטן" ● בלייטריקס מקיימים פעילויות רבות עבור העובדים, לטובת העלאת המודעות למחלה ולגילוי המוקדם שלה

חודש המודעות לסרטן השד.

לרגל חודש המודעות לסרטן השד, מיקרוסופט צבעה בוורוד את לוגו החברה שעל גבי הקמפוסים שלה בהרצליה ובחיפה. את הלוגו הוורוד ניתן לראות מהכבישים הראשיים הקרובים לקמפוסים, במטרה להעלות מודעות לבדיקה וגילוי מוקדם.

בנוסף, עובדי החברה תרמו מעל 50 אלף שקל לפרויקט "חלאסרטן" של עמותת מרכז טל, לטובת סיוע ותמיכה בחולות ומחלימות מסרטן השד, כאשר מיקרוסופט הכפילה את סכום התרומה.

כחלק מהמאמצים להעלאת המודעות לכך שבדיקה וגילוי מוקדם מצילים חיים, עובדות ועובדי מיקרוסופט ישתתפו בריצה משותפת עם עמותת גמאני רצה, מיזם ארצי של קבוצות ריצה חברתיות קהילתיות לנשים שמתמודדות עם המחלה, או מחלימות מסרטן השד או מסרטן נשי אחר.

לצד זאת יערכו בדיקות שד בקמפוס מיקרוסופט על ידי רופאות ורופאים המתמחים בבדיקות שד, ותתקיים שיחה עם עובדת מיקרוסופט ואחותה, אשר החלימה מהמחלה.

קמפוס מיקרוסופט בהרצליה עם הלוגו הוורוד.

קמפוס מיקרוסופט בהרצליה עם הלוגו הוורוד. צילום: ניר הופמן

פעילות לייטריקס לכבוד חודש המודעות

בחודש המודעות לסרטן השד מתקיימות גם פעילויות רבות עבור העובדים של חברת לייטריקס.

במסגרת הפעילות הזו, החברה מאפשרת לכלל עובדות ועובדי החברה והפרטנריות שלהן.ם לקיים בדיקות לגילוי סרטן השד במשרדיה.

בנוסף, מעצבי החברה עיצבו חולצות ורודות מיוחדות וב-26.10 כלל עובדי החברה בכל המשרדים בעולם ילבשו את החולצות.

לייטריקס ימכרו את החולצות הללו  וההכנסות ממכירות החולצות בארץ ייתרמו לעמותת אחת מתשע ולחלאסרטן.

ב-26.10 יגיעו שתי חברות קהילת "חלאסרטן" למשרדי החברה ויקיימו פאנל והרצאה לעובדי החברה בפורמט "סליחה על השאלה", בפעילות שתשותף ברשתות החברתיות.

החוויה האישית הקשה שדרבנה לעשייה

על כל הפעילות שתתקיים בחודש הזה אחראי עידן מגידיש, מנהל המו"פ של לייטריקס בחיפה. לפני מספר שנים אשתו של עידן, גל (עובדת בקרן ההשקעות של מיקרוסופט) חלתה במחלה, ויחד הם החלו במאבק להחלמתה.

במהלך ההתמודדות מול המחלה הם נתקלו בקושי רב מול הרשויות, ויחד עם "חלאסרטן" וגורמים נוספים הם הקימו את מיזם "הגל הירוק" – טופס דיגיטלי שמאפשר לחולי סרטן לקבל את ההטבות וההקלות המגיעות להם מהרשויות בתוך עשרה ימים לכל היותר. מדובר בפתרון טכנולוגי שמקל על אלפי חולי סרטן את ההתמודדות עם המחלה.

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים