Salesforce.com השיקה גרסה עברית למערכת ה-CRM שלה

ההשקה אירעה לאחר שהחברה ביצעה תהליך להתאמת המערכת לשוק הישראלי ● המהלך בוצע בשיתוף פעולה עם בלאט לפידות יישומים ארגוניים, נציגתה של Salesforce.com בישראל

Salesforce.com הכריזה על גרסה ראשונה של מערכת Salesforce.com CRM עם תמיכה מלאה בעברית. גם פלטפורמת Force.com שודרגה, כך שניתן להוסיף על גביה אפשרות פיתוח יישומים בעברית.

חברת בלאט לפידות יישומים ארגוניים, נציגת Salesforce.com בישראל ו-Certified Partner שלה, הייתה זו שיזמה את המהלך וליוותה את Salesforce.com בתהליך הפיתוח, הלוקליזציה, העיברות והתאמת המערכת לדרישות ולצרכים של השוק הישראלי. בין היתר, ביצעה בלאט לפידות קמפיין פנימי לקידום הגרסה העברית. יצוין, כי הגוף הראשון ששדרג את המערכת כך שתתמוך גם בעברית היה הסוכנות היהודית.

תוכנת Salesforce.com CRM הינה מערכת לניהול תהליכי שיווק, מכירות ושירות בארגון, שיש בה כלים המספקים פרספקטיבה כוללת על הלקוח. מדובר באפליקציה המוצעת אונליין במודל תוכנה כשירות (SaaS).

לדברי מאיה קומרוב, מנכ"ל בלאט לפידות יישומים ארגוניים, "ביצענו יותר מ-300 פרויקטים במהלך ארבע שנות פעילותנו בתחום ה-Salesforce.com. עם הגידול החד במספר הארגונים שיישמו את התוכנה והבינו את יתרונות מודל התוכנה כשירות ראינו, כי קיימים ביקוש וצורך אמיתי בהתאמת שפת המערכת לשוק הישראלי. החל מגרסה Summer 10, יוכלו כל לקוחות salesforce.com בישראל להשתמש במערכת בעברית".

היא הוסיפה, כי "בחודשים האחרונים ביצעה salesforce.com, בשיתוף פעולה מלא עמנו, פעילות ענפה על מנת להתאים את התוכנה לדרישות השוק הישראלי. החברה הריצה מספר פיילוטים, המשמעותי שבהם בשיתוף הסוכנות היהודית, על מנת להתאים את המוצר לשוק הישראלי ולעלות לאוויר עם מערכת מוגמרת ברמה הגבוהה ביותר".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים