וואן הטמיעה מערכת לניהול תורים במרפאות ביקורופא

המערכת מאפשרת להזמין תור מראש לכל אחד מהמוקדים ברחבי הארץ  ובכך לקצר את זמן ההמתנה ולהקל על העומס הן עבור מקבלי השירות והן עבור נותני השירות

דודי זרינחו, סמנכ"ל חטיבת המרפאות בביקורופא.

וואן סיסטמס, מקבוצת וואן טכנולוגיות, הטמיעה מערכת מקוונת לניהול תורים ב-24 מרפאות ביקורופא, המשרתות אזרחים וחיילים ברחבי הארץ. הפרויקט ארך חודשים ספורים והסתיים באחרונה. היקפו הכספי לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בשוק העריכו אותו במאות אלפי שקלים.

ביקורופא היא רשת המרפאות לרפואה דחופה בפריסה ארצית, המשרתת אזרחים וחיילים. לפני  ימים אחדים הפרויקט הסתיים, כאשר המערכת האחרונה הוטמעה במרפאת הרשת במבשרת ציון.

עמדת תורים בביקורופא.

עמדת תורים בביקורופא. צילום: יח"צ

המערכת שהוטמעה, ONE Q, מאפשרת להזמין תור מראש באתר האינטרנט, במובייל וגם בווטסאפ, לכל אחד מהמוקדים ברחבי הארץ ולקצר את זמן ההמתנה. אם המוקד המבוקש עמוס, אלגוריתם המערכת מתריע על כך ומפנה את מזמין התור לסניף פחות עמוס בשעות המבוקשות, הנמצא בקרבה גיאוגרפית. כך מתייעל תהליך הקבלה וההמתנה במרפאות, כמו גם קיצור זמן ההמתנה.

אמנון כהן, מנכ"ל רשת ביקורופא, ציין, כי "המערכות משדרגות את חוויית המטופל והמטפלים בצורה מהותית ומסייעות להעניק שירות אפקטיבי ויעיל לכלל המטופלים. תהליך התאמת המערכת לצרכי ביקורופא בוצע באופן מקצועי ויעיל".

אמנון כהן, מנכ"ל רשת ביקורופא

אמנון כהן, מנכ"ל רשת ביקורופא. צילום: אפרת סבן בן יוסף

דודי זרינחו, סמנכ"ל חטיבת המרפאות בביקורופא, אמר, כי "המערכת משדרגת את חוויית המטופל והמטפלים בצורה מהותית ומסייעת לנו להעניק שירות יעיל יותר. תהליך התאמת המערכת לצרכים שלנו בוצע באופן מקצועי ויעיל, תוך עמידה בציפיות החברה". זרינחו הוסיף, כי "לרובנו מוכרת החוויה הלא נעימה של המתנה בתור לטיפול כשאיננו חשים בטוב, והמערכת מאפשרת לנו להקל ולייעל את התהליך. במרפאות שלנו העומס שחווים  מקבלי השירות יפחת, ולא פחות מכך – הדבר יקל גם על הרופאים והאחיות, נותני השירות".

בנג'י גרוס, סמנכ"ל ב-וואן סיסטמס, ציין, כי "מערכת ONE Q מותקנת כיום בעשרות ארגונים ובמאות אתרים ברחבי הארץ. היא מספקת חוויית משתמש אולטימטיבית, הן ללקוח הישיר והן ללקוח הקצה". גרוס הוסיף, כי "מערכת ניהול התורים שלנו מותקנת בבנקים, בעיריות, במרכזי שירות רפואיים ובמגוון עסקים הנמצאים בממשק מכירות ושירות ישיר מול לקוחות".

תגובות

(3)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. רוני אלעזרא

    מערכת משנות השמונים. עדיף שהכתבה הזאת לא היתה עולה

  2. עובד ביקורופא

    מערכת פח אשפה, דודי בנאדם שאין לו מושג בטכנולוגיה.. איש קבע לשעבר שחי בסרט.

    1. עובד בהרצליה מדיקל סנטר

      גם אנחנו עברנו לעבוד איתם. אחלה מערכת.

אירועים קרובים