מידעטק הטמיעה מערכת פריוריטי בחברת סלדון; ההיקף: 300 אלף שקלים

במסגרת הפרויקט הוטמע בסלדון מודול שירות ואחזקה, אשר מנהל את קריאות השירות עבור המפעילים השונים החל מקליטת מכשירים לחברה, דרך פתיחת קריאות, ניהול הטכנאים המטפלים בקריאות השירות ושליחת המכשיר המתוקן ללקוח ● כמו כן הוטמע מודול שיווק ומכירות, שכלל התאמות שונות לטובת בניית מערך חישובי רווחיות עבור סוכני המכירות, ומשמש ככלי בקרה להנהלה

מידעטק טכנולוגיות מידע הטמיעה מערכת פריוריטי (Priority) בחברת סלדון לבורטוריס, חברה בת של קמן טכנולוגיות, הפועלת כמעבדת שירות עבור מפעילי ויבואני מכשירי הסלולר הגדולים בארץ וכמעבדת יצרן עבור יצרני מכשירים סלולריים. היקפו של הפרויקט מוערך בכ-300 אלף שקלים.

במסגרת הפרויקט הוטמע בסלדון מודול שירות ואחזקה, אשר מנהל את קריאות השירות עבור המפעילים השונים החל מקליטת מכשירים לחברה, דרך פתיחת קריאות, ניהול הטכנאים המטפלים בקריאות השירות ושליחת המכשיר המתוקן ללקוח במינימום זמן.

כמו כן הוטמע מודול שיווק ומכירות, שכלל התאמות שונות לטובת בניית מערך חישובי רווחיות להזמנות לקוח עבור סוכני המכירות, ומשמש ככלי בקרה להנהלה.

דרורית בנימין
מסלדון לבורטוריס אמרה, כי "מודול השירות והאחזקה שפיתחה מידעטק מאפשר לנו לקבל מגוון דו"חות מעקב ובקרה לצורכי ניהול המעבדה. בנוסף, אופיין תהליך מהיר לפתיחה של קריאות השירות הרבות וניהול המכשירים בעת הטיפול בקריאות".

לדברי חנה שׂראל מחברת מידעטק, "האתגר בחברת סלדון הינו התעבורה הגבוהה של כמות המכשירים הנכנסים בכל יום, תוך זיהוי כל מכשיר והטיפול בו בשלבים השונים ותוך מתן זמן תגובה מהיר שאותן נדרשת סלדון להעניק ללקוחותיה. החל משלב אפיון תהליכי העבודה בסלדון שמנו דגש על אופי הפעילות האינטנסיבי בחברה והגדרנו פתרון שיאפשר טיפול מהיר באלפי קריאות השירות המטופלות בכל יום, תוך מתן דגש על עבודה פשוטה מהירה וחלקה בכל רבדי הארגון".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים