השחקנית ההוליוודית דרו ברימור מככבת בקמפיין שיווקי של פלייטיקה

חברת הגיימינג הישראלית, העומדת מאחורי משחק המחשב המצליח בינגו בליץ, בחרה בברימור להוביל את הפרסום הבינלאומי של הכותר, יחד עם דמות החתול המפורסמת שמזוהה איתו

לוקחת חלק בקמפיין ובמשחק בינגו בליץ מבית פלייטיקה הישראלית. דרו ברימור.

בינגו בליץ, משחק הבינגו החינמי והפופולרי השייך לענקית המשחקים הישראלית פלייטיקה זכה באחרונה לקמפיין בינלאומי חדש. את הקמפיין, שעלה החודש ברחבי ארה"ב, מובילה דרו ברימור, הכוכבת ההוליוודיות זוכת פרס גלובוס הזהב.

השותפות, הראשונה מסוגה במשחק, תראה את בינגו בליץ פורץ גבולות וממציא את עצמו מחדש על ידי הצגת ברימור כדמות משלה במשחק, בשילוב שבחברה סבורים כי הוא עתיד למשוך את העין. ברימור מופיעה בו לצד בליצי (Blitzy®) – דמות החתול המזוהה עם המשחק.

הסטודיו יצר בתוך המשחק "Drew BingoMore Show", טוויסט על התוכנית של החשקנית ששמה 'Drew Barrymore Show'. ברימור תברך את פני השחקנים, תציע טיפים וטריקים ותחלק פרסים במספר פיצ'רים במשחק.

כחלק מהקמפיין, ברימור תופיע גם בפרסומות של בינגו בליץ בטלוויזיה וברחבי פלטפורמות דיגיטליות בארה"ב, כשהכוכבת מקדמת את הפעילות גם ברשתות החברתיות.

הפכה לדמות בבינגו בליץ. דרו ברימור.

הפכה גם לדמות בתוך בינגו בליץ. דרו ברימור.

"אני גיימרית ענקית", העידה על עצמה ברימור מאחורי הקלעים של צילומי הקמפיין. "למעשה נהגתי ללכת למשחק בינגו שבועי ביום שלישי בערב עם כל החברים שלי", אמרה וסתרה את התפישה כאילו בינגו הוא משחק לקשישים בלבד.

"אני אוהבת את העובדה שמדובר במשחק שכולם בכל רחבי העולם יכולים לשחק בו. אנחנו מחפשים חוויה קולקטיבית ובינגו בליץ הוא חוויה קולקטיבית מושלמת. אני רוצה להיות חלק ממשהו שכולם יכולים לקחת בו חלק, ובוודאי שהוא חינמי ונגיש לכולם".

הקמפיין נעשה לצד מהלכים גדולים שפלייטיקה עושה, בשיתוף טאלנטים מארה"ב, ובהמשך לשותפות של בינגו בליץ עם הזמרת מייגן טריינור מוקדם יותר השנה, שכחלק ממנה הוציאה טריינור את 'All About That Game!' – שיר שהוא למעשה טוויסט ייחודי לסינגל המוביל שלה 'All About That Bass'.

לפני כן, המשחק השיק את הסינגל הקליט 'She's Bingo', בשנת 2021, שהוא גרסה מחודשת של הלהיט 'D.I.S.C.O', בהשתתפות הזמרים הידועים לואיס פונסי וניקול שרזינגר

ליאור יצחק, מנהל הסטודיו בינגו בליץ בחברת פלייטיקה: "בבינגו בליץ אנחנו תמיד מחפשים דרכים חדשות וייחודיות להמציא ולהגדיר מחדש את הבינגו, כדי להבטיח שהמשחק יהיה עדכני ונגיש לכולם. הצטרפות דרו ברימור לסייע לנו להפיץ את המסר היא גאווה ענקית, ואנחנו מקווים שקהילת השחקנים העולמית שלנו תהנה מהקמפיין כמו שנהנינו ליצור אותו!".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים