קוד המקור ונכסים דיגיטליים של הלהיט GTA נגנבו בפריצה לרוקסטאר

כדי להוכיח את הפריצה, ההאקר הפיץ עשרות סרטונים שמראים את פיתוח המשחק בפועל, כולל הכלים שבהם משתמשת רוקסטאר, וכן קטעים מהמשחק עצמו

דלפו לרשת: תמונות מהגירסה הבאה של המשחק הפופולרי

סדרת משחקי Grand Theft Auto נחשבת לאחת מהגדולות בתחום, והציפיות לקראת המשחק השישי בסדרה מרקיעות שחקים. אבל המפתחת והמפיצה רוקסטאר חטפה מכה חזקה מאוד במאמצי הפיתוח של הלהיט הבא שלה, לאחר שהאקר פרץ לשרתי החברה וגנב לטענתו את קוד המקור של GTA וגם את של מה שאמור להיות הלהיט הבא, GTA VI.

כדי להוכיח את הפריצה הוא הפיץ קישור לקובץ RAR שפתיחתו חושפת עשרות סרטונים שמראים את פיתוח המשחק בפועל, כולל הכלים שבהם משתמשת רוקסטאר, וכן קטעים מהמשחק עצמו, שמציגים דבר אחד שכבר ידוע: תהיה גיבורה חדשה במשחק. אחד הנכסים שנגנבו לפי הפרסומים הוא אפילו גירסת בדיקה מלאה של המשחק.

ההאקר ציין כי הוא מוכן למכור את קוד המקור והנכסים של GTA V יחד עם מסמכים שמלווים את הפיתוח של המשחק החדש בסכום התחלתי של 10,000 דולר. את קוד המקור של הלהיט הבא הוא לא מציע בינתיים למכירה, כנראה בניסיון להוציא כסף מרוקסטאר.

זו עצמה לא הגיבה להודעות ולחומרים שהוצגו, אבל גורמים שונים מתוך החברה אישרו בפני כמה אתרים שמדובר בחומרים אותנטיים – מדובר למעשה באחת ההדלפות הכי גדולות בהיסטוריה של שוק המשחקים.

בינתיים עסוקה החברה האם של רוקסטאר, טייק טו, בניסיונות לחסום את המשך הצגת הסרטונים שכבר עלו לרשתות השונות בטענה של הפרת זכויות, מה שבעצם מספק עוד סוג של הוכחה שמדובר בדליפה אמיתית וכואבת.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים