"המעבר לענן חייב להיות עטוף בבינה מלאכותית"

כך אמר דרור פרל, מנכ''ל קינדריל ישראל, בפתח כנס שערכה החברה בשיתוף גוגל קלאוד ● הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך היום (ב') באולם חדר פרטי בתל אביב, בהשתתפות עשרות מנהלי IT מהמגזר הציבורי בארץ

דרור פרל, מנכ''ל קינדריל ישראל.

"הדיבורים על הענן עברו שלב והיום השאלה כבר אינה 'האם' אלא 'מתי?' ו'כיצד?'. מתוך שישה תחומי עיסוק של קינדריל (Kyndryl), אנחנו ממקדים יכולות בשניים מהם, הכרוכים ישירות בענן: האחד – אפליקציות, נתונים ובינה, עם מיקוד בהגירת מערכות לענן.

התחום השני הינו תשתיות הענן לסוגיו. הכוונה היא לסביבות מרובות עננים, ענן היברידי, ניהול תשתיות כשירות ושירותי הגירה לכל ענן. יכולות אלו חברו למכרז הענן הציבורי הממשלתי, נימבוס, ואפשרו האצה נוספת בפעילות: זכינו בשלושה פרויקטים ברובד 3. החברה הינה האינטגרטור השני בהיקף הפעילות בישראל בתחום המעבר לענן, והיקף ההסמכות של המהנדסים שלנו בענן הוא הגדול ביותר. נמשיך להציע לשוק סיוע בהגירה קלה ופשוטה לענן, תוך עטיפה של כמה שיותר מוצרים ושירותים – ביכולות של בינה מלאכותית", כך אמר דרור פרל, מנכ"ל קינדריל ישראל.

פרל דיבר בפתח כנס שערכה החברה בשיתוף גוגל קלאוד (Google Cloud). הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך היום (ב') באולם חדר פרטי בתל אביב, בהשתתפות עשרות מנהלי IT מהמגזר הציבורי בארץ.


צילום ועריכת וידיאו ליטל רובינשטיין

לדברי פרל, "קינדריל התפצלה מיבמ (IBM) לפני כשנה, הפכה לעצמאית, הונפקה בנאסד"ק, ומאז אנו 'חברת ההזנק' הגדולה בעולם, המונה 90 אלף עובדים, הפועלים ביותר ממאה מדינות ולה מחזור מכירות שנתי של 19 מיליארד דולרים. לחברה יש יותר מ-4,000 לקוחות, 75% מהם חברות פורצ'ן 100, היא מנהלת 67 אלף סביבות וירטואליות, ויותר מ-3.5 אקסה בייט מידע".

פרל ציין כי "קינדריל הוא הלחם של שתי מילים מרכזיות בזהות החברה החדשה ובייעודה: Kyn נגזר מהמילה קירבה (Kinship) ומתייחס להכרה שמערכות יחסים עם אנשים – עובדים, לקוחות ושותפים – עומדות במרכז האסטרטגיה של החברה, ושיש לבנות ולטפח מערכות יחסים ארוכות טווח. Dryl מקורו במילה ענף צעיר (Tendril), ומרמז על צמיחה והתחדשות".

עידו ופנר, סמנכ"ל טכנולוגיות בקינדריל ישראל.

עידו ופנר, סמנכ"ל טכנולוגיות בקינדריל ישראל. צילום: עמית אלפונטה

"נכפיל את היקף הפעילות שלנו בישראל ב-2023"

"נהפוך להיות חברת האינטגרציה המובילה בעולם", סיכם פרל, "אנחנו מקדמים הסכמים עם שותפים טכנולוגיים מובילים, ומסייעים ללקוחות לבנות יכולות טכנולוגיות חזקות, מאובטחות וגמישות. נכפיל את היקף הפעילות שלנו בישראל ב-2023".

עידו ופנר, סמנכ"ל טכנולוגיות בקינדריל ישראל, אמר כי "השינוי הענני רק החל: עד 2005 השאלה הייתה מה זה ענן. מאז 2006 דיברו על תשתית כשירות, IaaS, לטובת חסכון בעלויות התשתיות. עד 2019 דיברנו על קונטיינרים וקוברנטיס לשכבת PaaS. מאז 2020 שינינו את התפישה – רוצים שהכל ינוהל עם כמה שיותר פתרונות Serverless, בלא צורך בשדרוגים, עם אבטחת מידע, בינה מלאכותית, מחשוב קצה ומולטי קלאוד".

לדבריו, "האתגרים הניצבים בטרם המעבר לענן הם אבטחת מידע, חוסר במומחים, הצורך בניהול עלויות,  הדרישה למנגנוני ניהול תהליכים עם יכולת לנהל כמה עננים בו זמנית".

ופנר סיכם באומרו כי "הצוותים של קינדריל וגוגל קלאוד יעזרו ללקוחות המגזר הציבורי לבנות ארכיטקטורה לכל משרד במסגרת נימבוס, להציע פתרונות מתקדמים כדי להאיץ את החדשנות, לפתח אפליקציות מודרניות ולשפר את רמת אבטחת המידע".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים