סיטי טרנספורמר הישראלית זכתה בתחרות סטארט-אפים ב-IFA

החברה מתל אביב - שפיתחה מכונית מיקרו חשמלית הפותרת את בעיות החנייה - זכתה בפרס בגובה 10,000 יורו בתחרות MIND-SHIFTER, שנערכה לצד תערוכת IFA שנערכת בימים אלו בברלין

העניקה לסיטי טרנספורמר פרס ראשון בתחרות סטארט-אפים. המכונית החשמלית המתכווצת שפיתחה החברה.

מכונית המיקרו החשמלית שפיתח הסטארט-אפ הישראלי התל אביבי סיטי טרנספומר (City Transformer), כבשה את לב חבר השופטים וזכתה במקום הראשון, ובפרס בגובה 10,000 יורו, בתחרות הסטארט-אפים MIND-SHIFTER, שנערכה כאירוע צד בתערוכת IFA ברלין.

בתחרות – שמאורגנת על ידי כנס החדשנות SHIFT Mobility – בוחנים השופטים את הסטארט-אפים, בתוך חיפוש אחרי אלו מהם שפיתחו את הרעיונות העסקיים הטובים ביותר, המשלבים טכנולוגיה עם ניידות וקיימות. הצגת עשרת הסטארט-אפים המועמדים המובילים התקיימה בשידור חי כחלק מ-IFA ברלין, בין ה-2 ל-6 בספטמבר 2022.

תופסת מקום חנייה קטנטן בהשוואה לכלי הרכב המצוי. מכונית המיקרו החשמלית של סיטי טרנספומר.

תופסת מקום חניה קטנטן בהשוואה לכלי הרכב המצוי. מכונית המיקרו החשמלית של סיטי טרנספומר. צילום: לכידת מסך מאתר סיטי טרנספורמר

פתרון יצירתי לבעיות החניה

המיקרו-מכונית של סיטי טרנספורמר, עליה דיווחנו כבר אשתקד, יכולה לצמצם את רוחבה למטר אחד בלבד, בלחיצת כפתור, וכך להתאים את עצמה למרחבים עירוניים צפופים, למשל בתמרון וחניה. עם הקונספט הזה החברה שואפת לספק פתרון לכאוס התעבורתי העירוני, וליצור יותר מקום בכבישים – עניין שהוא ללא ספק על סדר היום כיום, לנוכח הפקקים האינסופיים בכבישי ישראל. הרכב דורש פחות משאבים באופן משמעותי בייצור וגם בשימוש יומיומי.

הסטארט-אפ נוסד בתל אביב, בה שוכנים גם מטה החברה ויחידת המחקר והפיתוח שלה, אך לחברה יש כבר טביעת רגל עולמית.

הפיינליסטים האחרים של MIND-SHIFTER 2022 הם THEO מברלין, אשר פיתחה רובוטי משלוחים, ו-VePa Vertical Parking ממינכן, שפיתחה מרכזי ניידות עירונית בני קיימא.

SHIFT Mobility הוא פורמט אירוע חדש, המתמקד באופן נושאי בעיצוב הניידות של המחר, תוך התחשבות ברכיבים חיוניים בקיימות ובטכנולוגיה. האירוע משלב אלמנטים של כנס מודרני, תערוכה קלאסית ואינטראקטיבית וכן מרכז תוכן קבוע.

מלבד SHIFT Mobility – שהתקיים בברלין יחד עם תערוכת האלקטרוניקה הגדולה והמובילה, IFA – יתקיימו אירועי בוטיק של SHIFT Mobility ב-CES בלאס וגאס, ב-SXSW באוסטין, CoMotion בלוס אנג'לס וב-Smart Mobility Summit בתל אביב.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים