הושלם פרויקט לשדרוג מערך הגיבוי באגן תעשיות, מבוסס קומוולט

הפרויקט, שבוצע על ידי DnA-IT, כלל יכולת גיבוי והתאוששות של קומוולט בשני אתרים וכן גיבוי ל-Office 365 באמצעות פתרון גיבוי כשירות Metalic של קומוולט

גלעד אנגל, סמנכ"ל הטכנולוגיות באגן תעשיות.

DnA-IT השלימה פרויקט רחב היקף להקמת מערך גיבוי והתאוששות מאסון באגן תעשיות. במסגרת הפרויקט הקימה DnA-IT מערך הגנת נתונים, גיבוי והתאוששות מאסון של קומוולט (Commvault) בשניים מאתרי אגן תעשיות – בראשון לציון ובקריית גת. בנוסף לכך שולב שירות האחסון כשירות מטאליק (MCSS) בענן של קומוולט לצורך הגנה על הגיבוי מפני שינוי או הצפנה ושחזור טווח ארוך.

Metallic Cloud Storage Service (MCSS) מאחסן בענן של קומוולט את הנתונים מחברת אגן שגובו על ידי מערכות הגיבוי של קומוולט באופן מוצפן ומוגן מפני שינוי, כתיבה או הצפנה. על ידי כך אגן יכולה לנהל את כלל מערך הגיבוי בממשק אחד וחוסכת את הצורך לנהל, לפקח ולאבטח את מערך הגיבוי בנפרד.

אגן הוסיפה גם את שירות Metallic של קומוולט לגיבוי בענן של מערכות Office365, המספק גיבוי ויכולות שחזור מתקדמות עבור כ-100 משתמשים ביישומי ה-Office365, הכוללים דוא"ל, Sharepoint, Teams, One Drive ועוד.

לדברי גלעד אנגל, סמנכ"ל הטכנולוגיות באגן תעשיות, "פתרון הגיבוי של קומוולט נבחר בשל יכולתו להעניק הגנה וגיבוי לכלל המערכות מקצה לקצה בשני אתרי הדטה סנטר של אגן. לפתרון יכולת גיבוי ושחזור נתונים בצורה מהירה ופשוטה, מקומית או בענן, ניהול פשוט ועמידה בתקני האבטחה הגבוהים והמחמירים ביותר. בנוסף, לקומוולט היכולת להגן מפני מתקפות כופר באמצעות מניעת התקפה על הנתונים וטכנולוגיית מניעת שינויי קבצים שקיימת בפתרון".

עוד ציין אנגל, כי "עם יישום מערכת מטאליק להגנה וגיבוי נתוני ה- Office365 אנו יכולים להיות בטוחים שהנתונים הללו מוגנים, מגובים וניתנים לשחזור מהיר בעת הצורך. למטאליק ממשק נוח ואינטואיטיבי, המספק תמונה מלאה על מערך הנתונים בגיבוי ופונקציות רבות לגיבוי ושחזור. בנוסף, המערכת כוללת התראות כאשר יש התנהגות חריגה ברשת כמו ניסיון לגניבת מידע או הצפנתו. הבחירה בקומוולט נבעה מהיכולת לעבוד עם ספק אחד ושירות אחד להגנה על כלל יישומי החברה".

לדברי אושרי שרון,  מנכ"ל DnA-IT, "המעבר של אגן תעשיות לפתרון MCSS מאפשר לאחסן בענן בצורה קלה ופשוטה נתונים המגובים באמצעות מערכות הגיבוי של קומוולט עם יכולת ניהול אחודה ופשוטה, עלויות צפויות מראש ואבטחת מידע אולטימטיבית. השירות מספק בקרות גישה מגבילות, המונעות גישה למידע מגורמים זדוניים, ואף מאפשר לארגונים ליצור עותקים משניים של הנתונים המספקים הגנה מפני תוכנות כופרה.

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים