המהלך הבא של עומר אדם: אווטאר והופעה במטאוורס

אדם חבר לחברת סטייג' 11, וביחד הם בונים אווטאר בדמותו של הזמר המצליח, שיופיע באמצעות המטאוורס - בהתחלה שני שירים בלבד, ואחר כך קונצרט מלא ● הוא מצטרף לשורה של אומנים בינלאומיים שכבר עשו או עושים זאת

עומר אדם בסטודיו בצרפת שבו נעשה פרויקט המטאוורס שלו.

כוכב חדש בשמי המטאוורס: עומר אדם, מהזמרים המצליחים בישראל, מצטרף לאחד הטרנדים הטכנולוגיים המצליחים של התקופה האחרונה, יחד עם סטייג' 11, חברה שכבר עובדת על פרויקטים בעולם המטאוורס עם אומנים בולטים. החברה יוצרת לאדם בימים אלה אווטאר משלו, שיעלה על הבמה הווירטואלית ויתחיל להופיע בקרוב.

סטייג' 11 מחברת בין אומנים למטאוורס, והיא עובדת על כך בין היתר עם הראפר סנופ דוג וה-DJ דיוויד גואטה. אדם שהה באחרונה בסטודיו מיוחד בצרפת, שמצויד בטכנולוגיית מטאוורס, כדי להתחיל את הפרויקט ואת סשן הצילומים לצורך בניית דמות האווטאר שלו, שעלותה מוערכת בעשרות אלפי יורו. בשלב הראשון, שיקרה כבר בדצמבר הקרוב, ההופעה של עומר אדם האווטאר תכלול שני שירים בלבד, ויותר מאוחר היא צפויה להפוך להופעה מלאה. בחברה מבטיחים שהפרויקט יכלול "מאפיין שייחודי לשוק הישראלי ולקהל המעריצים של אדם בישראל".

עומר אדם - בקורב גם כאווטאר.

עומר אדם – בקורב גם כאווטאר. צילום: יח"צ

בשונה מקליפ אנימציה רגיל שצופים בו דרך המסך, המוצר הדיגיטלי שאדם בונה עם סטייג' 11 מאפשר לצפות בו לא רק במחשב, אלא גם – ובחברה אף ממליצים על זה – ליהנות מהיצירה דרך משקפי מציאות וירטואלית, ש-"נותנים אפשרות לחוות את האירוע בצורה יותר שלמה ומוטמעת, יחד עם עוד אנשים, ולקיים אינטראקציה עם האומן עצמו". לדוגמה, יכול להיות מצב בהופעה וירטואלית כזו שבו אדם זורק את המיקרופון שלו לקהל, ומי שתופס אותו מקבל סוג של NFT – נכס דיגיטלי שמגיע אליו לארנק, ושניתן להחלפה ולאיסוף.

אבבא, אריאנה גרנדה ואד שירן כבר שם

אדם מצטרף בכך לשורה של אומנים שקיימו ומקיימים הופעות וירטואליות, כאשר גולת הכותרת היא הופעת האווטארים של ארבעת המופלאים מלהקת אבבא, באולם מיוחד בלונדון. ברשימת האומנים שכבר קיימו הופעות וירטואליות נכללים, בין היתר, אריאנה גרנדה, טראוויס סקוט ואד שירן.

ה-"שלד" של האווטאר של עומר אדם.

ה-"שלד" של האווטאר של עומר אדם. צילום: יח"צ

זה לא הפרויקט הדיגיטלי הראשון של אדם: הזמר המצליח יצר באחרונה פרויקט NFT ייחודי להקמת מועדון חברים ורכש את אחד מקופי ה-NFT המפורסמים בעלות של מאות אלפי דולרים (וגם השיט אותו). בכך הוא הצטרף למדונה, ג'סטין ביבר, ניימאר וסלבס נוספים שעשו זאת.

מטאוורס בכמה משפטים

המטאוורס הוא סביבה וירטואלית שבנויה מכמה מרחבים תלת ממדיים משותפים, שמתגבשים לכדי יקום וירטואלי כולל. המונח מטאוורס (Metaverse) הוא הלחם של המילים "מטא" ו-"יוניברס". המטאוורס נחשב כאבולוציה הבאה של האינטרנט, והוא צד את עיניהן של חברות כגון מטא ואנבידיה עם האומניוורס שלה, שמשקיעות בתחום הזה מיליונים רבים של דולרים. אפשר לעשות באמצעות הטכנולוגיה הזאת הרבה מאוד דברים, שחלקם עוד לא עולה בכלל בדמיון. בינתיים, המטאוורס מאפשר החל ממפגשים חברתיים באמצעות הולוגרמות, עבור בבילויים משותפים, וכלה בדברים בסיסיים כמו לעבוד וללמוד.

סטייג' 11 היא חברה בת שנתיים בלבד. היא משלבת משחקים, מציאות מעורבת ופריטי אספנות דיגיטליים, דוגמת NFT. החברה שואפת לעשות זאת על ידי בניית מה שהיא מגדירה "קנבס יצירתי חדש לאומנים", שמאפשר להם להזמין מעריצים לחיות, לשחק וליצור לתוך העולמות המוזיקליים שלהם. כך נוצרת הליבה של פרויקט המטאוורס המוזיקלי, שנותן לאומנים, למותגים, למשפיעני רשת ולמעריצים את הכלים ליצור יחד חוויות דיגיטליות ותוכן ייחודי, שמאפשרים להם מקורות הכנסות חדשים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים