HP מאמצת פתרונות של אווייה להחרפת המאבק בסיסקו

במסגרת הסכם שיתוף פעולה בין השתיים, תרחיב HP את פורטפוליו השירותים לניהול מחזור החיים של התקשורת המאוחדת והשיתוף HP UC&C Lifecycle Services, כך שיקיף את יישומי התקשורת המאוחדת בארכיטקטורת Aura של אווייה, את יישומי ניהול מוקד השירות Contact Center ואת יישומי אווייה לתחנות הקצה ● הפתרונות המשולבים יימכרו ויסופקו על HP והיא תהיה אחראית על התכנון, ההטמעה, ההדרכה והניהול והתמיכה השוטפים לאורך חיי המערכות

HP ואווייה (Avaya) השיקו פתרונות משותפים חדשים בתחום התקשורת המאוחדת (Unified Communication), להחרפת המאבק מול סיסקו (Cisco). השתיים מסרו, כי הפתרונות נועדו לאפשר לארגונים לקדם את התקשורת העסקית ולהרחיבה אל תוך סביבת ה-IT, תוך חיסכון כספי, שמירה על גמישות גבוהה ובעלות משתלמת. זאת, נמסר, כחלק מהסכם שיתוף פעולה אסטרטגי לשלוש שנים בין השתיים.

כחלק מהמהלך, תרחיב HP את פורטפוליו השירותים לניהול מחזור החיים של התקשורת המאוחדת והשיתוף HP UC&C Lifecycle Services, כך שיקיף את יישומי התקשורת המאוחדת בארכיטקטורת Aura של אווייה, את יישומי ניהול מוקד השירות Contact Center ואת יישומי אווייה לתחנות הקצה. הפתרונות המשולבים יימכרו ויסופקו על HP והיא תהיה אחראית על התכנון, ההטמעה, ההדרכה והניהול והתמיכה השוטפים לאורך חיי המערכות.

ארגונים שמפעילים סביבת תקשורת הטרוגנית, יוכלו להוציא את ניהול תשתית התקשורת המאוחדת למיקור-חוץ של HP, באמצעות פתרונות הניהול ממשפחת Aura של אווייה. כמו כן, יוצעו פתרונות ורטיקליים ייעודיים למגזרים שונים, כגון ארגוני בריאות, ארגונים בתחומי מדעי החיים וספקי שירותים פיננסיים. החברות התאימו פתרונות לגופים מכל סדר גודל – החל מעסקים קטנים, דרך בינוניים ועד ארגונים גדולים.

גארי בודז'ינסקי, סגן נשיא בכיר ומנהל חטיבת השירותים הטכנולוגיים ב-HP, מסר כי "השינויים התכופים מחייבים ארגונים להתמודד עם שינויים רבים ולקבל החלטות גמישות, שיאפשרו לענות גם על צרכים עתידיים – ובהם כמו איחוד בין תקשורת זמן אמת לבין יישומי Web 2.0 ורשתות חברתיות. עם HP ואווייה, לקוחות יכולים לשפר את הגמישות של ארכיטקטורת התקשורת ולצמצם במידה ניכרת את עלויות הארגון, על ידי מימוש פתרונות תקשורת מאוחדת".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים