מטריקס DevOps תטמיע את מוצרי קוואלי בארגונים בישראל

קוואלי מספקת שירותי אוטומציה של תשתיות מחשוב, תקשורת וענן ● בהמשך, מטריקס DevOps צפויה לייצג אותה גם בארצות הברית

בכירים במטריקס DevOps ובקוואלי במעמד החתימה על ההסכם.

מטריקס DevOps החלה לייצג בישראל את קוואלי (Quali), שמספקת שירותי אוטומציה של תשתיות מחשוב, תקשורת וענן. מהחברה נמסר היום (ד') כי היא תטמיע את הפתרון של קוואלי בארגונים בישראל, ותספק ייעוץ ומעטפת טכנולוגית, באמצעות סל השירותים של מטריקס כולה. בקרוב אמור ההסכם עם קוואלי להתרחב, כך שמטריקס DevOps תייצג אותה גם בארצות הברית.

הפתרון של קוואלי מאפשר לארגון לייצר, בתוך דקות ועל פי דרישה, תשתית תפעולית מהירה ומבוקרת של סביבות העבודה הארגוניות באופן אוטומטי, תוך שמירה על צרכי הניהול והאבטחה מבלי שאלה יהוו צוואר בקבוק בתהליך. זאת, תוך הפחתת עלויות התשתית הארגונית עד כדי 75%, לטענת החברה. במטריקס אומרים שהמערכת מיועדת לכל חברה שמנהלת תהליכי DevOps ושמעוניינת למכן את תהליכי סביבות העבודה שלה. קוואלי מסייעת לארגון לשלב תהליכי אוטומציה קיימים בתוך המערכת, כדי ליצור תאימות ובקרה לרוחב הארגון, לפשט תהליכי הקמת סביבות עבודה, ליצור מודלים של הפיכת סביבות עבודה הטרוגניות מורכבות לאוטומטיות ולבצע תיוג אוטומטי (Auto Tagging) למטרות נראות, תוך ביצוע אופטימיזציה של משאבי הארגון.

מספר המשתמשים במערכת של קוואלי עומדים על כמיליון, ועל רשימת הלקוחות שלה נמנים ארגוני ענק כגון מיקרוסופט, דל, יבמ, וריזון וגופים ממשלתיים.

ליאור קוריאט, מנכ"ל קוואלי, אמר כי "צוות מומחי ה-DevOps של מטריקס מסוגל לייעץ ולסייע ללקוחות שלנו להטמיע את הפתרון בצורה אופטימלית ולהרחיב את תפוצתו בשוק. החיבור הזה ייתן לנו תנופה אדירה בשוק הישראלי, ובהמשך גם בזה הבינלאומי".

אסף קויתי, מנכ"ל מטריקס DevOps, ציין כי "הפתרון של קוואלי יאפשר לנו לספק סל שירותים מקיף ומלא יותר ללקוחותינו. המוצר שלה יכול לספק ערך מוסף רב יותר ללקוחות החברה הקיימים ולאלה שעתידים להצטרף בהמשך".

בתמונה למעלה, משמאל: תומר אדמון, מנהל מחלקת ניהול מוצר בקוואלי; כריס לארסן, מנהל הכנסות ראשי בחברה; ג׳ייסון לי, סמנכ״ל ערוצי שותפות עולמי בחברה; ליאור קוריאט, מנכ"ל קוואלי; רז דותן, סמנכ"ל מכירות במטריקס DevOps; אסף קיויתי, מנכ"ל מטריקס DevOps; וגבריאל בן הרוש חסון, מנהל הטכנולוגיות הראשי של החברה.

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים