שינויים בהנהלה הבכירה של יבמ: פלמיסיאנו מפשט את מבנה החברה

מנכ"ל ויו"ר יבמ, סם פלמיסיאנו, מבקש להגביר את שיתוף הפעולה בין המנהלים וליצור סינרגיה בין מוצרים, שירותים ותפקודים עסקיים ● סטיב מילס, המנהל הוותיק של חטיבת התוכנה ביבמ, יפקח מעתה גם על חטיבת החומרה ויישא בתואר החדש סגן נשיא בכיר ומנהל למערכות ותוכנה ● רוד אדקינס, סגן נשיא בכיר למערכות וטכנולוגיה בחטיבה לשבבים, שרתים ומחשבי מיינפריים (Mainframe), יצורף לחטיבה של מילס

בכוונת יבמ (IBM) להגביר את המאמצים לייצור מערכות מחשב משולבות, אשר כוללות שבבים, תווכות ותוכנות עסקיות שתוכננו מהיסוד לתמיכה במיחשוב עננים ובשאר ארכיטקטורות מהדור החדש. לשם כך, מינה מנכ"ל ויו"ר החברה, סם פלמיסיאנו, מנהל בכיר אחד שיפקח מעתה הן על חטיבת התוכנה והן על חטיבת החומרה.

במקביל, הכריזה יבמ על פישוט המבנה הניהולי של חטיבות השירותים, הכספים והמכירות – על מנת להגביר את שיתוף הפעולה בין משרדי החברה ברחבי העולם ובין מחלקות ויחידות שמופקדות על מוצרים קרובים.

סטיב מילס, המנהל הוותיק של חטיבת התוכנה ביבמ, יפקח מעתה גם על חטיבת החומרה ויישא בתואר החדש סגן נשיא בכיר ומנהל למערכות ותוכנה. רוד אדקינס, סגן נשיא בכיר למערכות וטכנולוגיה בחטיבה לשבבים, שרתים ומחשבי מיינפריים (Mainframe), לא ידווח עוד ישירות לפלמיסיאנו אלא יצורף לחטיבה שנמצאת בניהולו של מילס.

במזכר ששלח לעובדים השבוע, הודיע פלמיסיאנו, כי השילוב בין החומרה לתוכנה יקדם את מאמציה של החברה להציע מערכות משולבות בטכנולוגיה של "תקע והפעל". זאת משום ש-"ברור לנו כי הביצועים של תשתיות המיחשוב משתפרים מאוד כאשר כל רכיב – מהמעבדים וציוד האחסון ועד למערכות ההפעלה והתווכות – מתוכנן, משווק ומוטמע היטב במערכת ממוטבת", כתב פלמיסיאנו.

גם המתחרות של יבמ נוקטות בגישה דומה ומבקשות להציע מערכות משולבות על מנת להפחית את המורכבות ולהקל על הלקוחות ליישם תוכנות לווירטואליזציה, ענני מיחשוב ואיחוד של מרכזי נתונים. בשנה שעברה רכשה אורקל (Oracle) את סאן (Sun) תמורת 7.4 מיליארד דולרים על מנת לתמוך באסטרטגיה של לארי אליסון ל-"יישומים בכונן". HP ומיקרוסופט (Microsoft) הכריזו בתחילת השנה על פרויקט בשווי של 250 מיליון דולרים שבמסגרתו יתכננו יחדיו שרתים ותוכנות.

יבמ עומדת להכריז השבוע על הדור החדש של טכנולוגיית המיינפריים System z. על פי החברה, תעניק הטכנולוגיה החדשה ביצועים טובים בשיעור של 40%, במשימות מסוימות, בהשוואה לחומרה הקיימת אשר מבוססת על z10.

ביבמ מבקשים ליצור סינרגיה לא רק בין מוצרים, אלא גם בכל החטיבות והתפקודים. מייק דניאלס, המנהל למיקור-חוץ, יופקד מעתה על כל פעילות Global Services של IBM ברחבי העולם ויישא בתואר החדש סגן נשיא בכיר ומנהל לשירותים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים