מאנדיי הכתה את תחזית ההכנסות – אך הגדילה את ההפסד
הכנסות החברה הרבעוניות זינקו ב-75% ל-123.7 מיליון דולר - 5.5 מיליון יותר מצפי האנליסטים ● ההפסד הנקי רשם עלייה של יותר מ-60%
חברת היוניקורן הישראלית מאנדיי סיימה את הרבעון השני של השנה עם הכנסות שהיכו את תחזית האנליסטים – כך עולה מהתוצאות שהיא פרסמה היום (ב'). המשקיעים הביעו שביעות רצון מכך והעלו את שער המנייה במסחר המוקדם, לפני פתיחת השערים בוול-סטריט, ב-16%.
ההכנסות הרבעוניות של מאנדיי זינקו ב-75% והגיעו ל-123.7 מיליון דולר, בעוד שהאנליסטים צפו שהן יגיעו ל-118.2 מיליון. ההנהלה והמשקיעים יכולים לרוות נחת, באופן יחסי, גם מההפסד הנקי למניה (Non-GAAP), שעמד על 33 סנט – פחות מחצי מאשר הצפי האנליסטי. לפי GAAP, ההפסד הנקי למניה הגיע ל-1.01 דולר בהשוואה ל-1.67 דולר ברבעון השני אשתקד.
לעומת זאת, החברה הציגה עליות בהפסדים: ההפסד הנקי לפי GAAP צמח ביותר מ-60% ל-45.7 מיליון דולר וזה התפעולי – במעל 70% ל-46.2 מיליון. ההפסדים של החברה רשמו עליות ניכרות גם במחצית הראשונה של השנה, כשזה הנקי טיפס מ-67.8 מיליון דולר ל-112.3 מיליון, וזה התפעולי מ-65.3 מיליון דולר ל-113.7 מיליון. שלא לפי GAAP, ההפסד התפעולי הרבעוני זינק מ-9.9 מיליון דולר ברבעון השני של 2021 ל-15.4 מיליון ברבעון השני של 2022.
מאנדיי פרסמה תחזית מתונה לרבעון השלישי – לאור המצב הכלכלי והמשבר בהיי-טק. החברה חוזה כי ההכנסות שלה יעלו ב-57%-58% לעומת הרבעון השלישי אשתקד ויגיעו ל-130-131 מיליון דולר . עוד היא חוזה שההפסד התפעולי שלה יעמוד אז על בין 24 ל-25 מיליון דולר.
"אנחנו ממשיכים להציג צמיחה חזקה בשורה העליונה, עם גידול של 75% בהכנסות ברבעון השני", אמר המייסד והמנכ"ל המשותף של מאנדיי, רועי מן. "הרחבת הפעילות העסקית שלנו, בדגש על שוק לקוחות האנטרפרייז, ממשיכה בקצב מצוין, כשמספר הלקוחות בסגמנט זה חצה את ה-1,000 ברבעון השני".
תגובות
(0)