איבד את הבלמים: האאוטלוק קורס כשפותחים חשבוניות של אובר

הענקית מרדמונד הזהירה משתמשים מפני התקלה הלא ברורה, ואמרה כי הבאג קשור לקריאת "טבלאות מורכבות" המשמשות במיילים, ויכול להשפיע גם על תוכנת וורד שלה

לא מסתדרים יחד. אובר ואאוטלוק. עיבוד ממוחשב כאילוסטרציה.

מיקרוסופט הזהירה אתמול (ג') מפני באג בשירות הדוא"ל שלה, אאוטלוק (Outlook), שגורם לפלטפורמה לקרוס בעת קריאת מיילים הכוללים את הקבלה ששולחת חברת אובר (Uber) ללקוחותיה על שירותיה.

לפי מיקרוסופט, הבעיה צצה במיילים הכוללים סוג מסוים של טבלה, והחברה מסרה כי תיקון רשמי לתופעה המטרידה מתוכנן להתרחש ב-9 באוגוסט, זאת אומרת בשבוע הבא ביום ג'.

"צוות וורד הטמיע תיקון שישוחרר לערוץ הבטא בקרוב לאימות תיקון", הבטיחה החברה.

בדף התמיכה שלה, מיקרוסופט הסבירה שאפליקציית אאוטלוק מפסיקה להגיב כאשר המשתמש מנסה לפתוח, להשיב או להעביר דרכה מיילים עם ה"טבלאות המורכבות", ומהכתוב גם ניתן היה ללמוד כי למרות שהדוגמה שניתנה היא מאימייל שנשלח מחברת שיתופי הנסיעות, זו לא בעיה המשוייכת בלעדית למיילים של אובר, אלא כשל הקשור בכלל לתוכנת אופיס (Office) שלה.

לפי החברה, בנוסף לכשל שהבאג גורם בשירות הדואר האלקטרוני, תוכנת וורד (Word) אף היא מושפעת ממנו, כשמנסים לפתוח את תוכן הדואר האלקטרוני, ועלולה לקרוס או להפסיק לפעול גם כן.

התקלה החדשה הזו אמנם לכאורה לא קשורה ישירות אלינו הישראלים, שחברת אובר אינה פועלת בארצנו – אך בהחלט אפשר שמשתמשים מקומיים חווים אותה בעת פתיחת מיילים שבהם משולבות טבלאות דומות.

אאוטלוק סבל גם מתקלות אחרות במהלך השנה, כולל אחת שהשפיעה על החיפוש המוטמע בשירות ומנעה ממשתמשים לצפות באימיילים אחרונים ב-Windows 11, כך לפי דיווח של BleepingComputer.

לפי The Verge, מנהלי IT יכולים להשתמש בפתרון עוקף כדי לתקן את הבעיה, ולחזור למבנה קודם של אופיס, שעובד מצוין עם אימיילים מהסוג הבעייתי. בנוסף נטען כי לפי הממצא הזה, הבעיה החלה עקב עדכון של אופיס, ולא משינוי במיילים ששולחת אובר למשתמשים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים