CTV תפיץ בישראל בלעדית את מוצרי חברת טקו

אילון רוסמן, מנכ"ל CTV: "מצאנו במוצרים של טקו מענה ברמה הגבוהה ביותר לצורכי הלקוחות בתחום השילוט במידוף, והשלמה לסל הפתרונות שלנו"

מסכי שילוט דיגיטלי.

CTV, הפועלת בתחום פתרונות השילוט הדיגיטלי, חתמה על הסכם הפצה בלעדי בישראל עם חברת טקו (TEKO) – למכירה, התקנה ושירות של פתרון שילוט דיגיטלי למידוף, הכולל בתוכו תגיות דיגיטליות בגודל 10.2 אינץ' בטכנולוגיית דיו אלקטרונית, ותוכנת ניהול ופצה.

"החבירה לטקו הינה אך טבעית בעינינו, היות שלמוצרים שלהם יש יכולות טכניות גבוהות ביחד עם ניסיון עולמי מוכח ורמת שירות ותמיכה גבוהים", אומר אילון רוסמן, מנכ"ל CTV. "יש לנו היכרות מעמיקה עם צורכי הלקוחות הארגוניים הגדולים והבינוניים, וניסיון של 22 שנים באפיון, מכירה, הטמעה ושירות של פתרונות שילוט דיגיטלי. מצאנו במוצרים של טקו מענה ברמה הגבוהה ביותר לצורכי הלקוחות בתחום השילוט במידוף, והשלמה לסל הפתרונות שלנו".

רוסמן הוסיף, כי "עם אינטגרציה מוכחת ביותר מ-200 רשתות ברחבי העולם – תגיות השילוט זמינות עבור לקוחותינו במגוון רחב של גדלים, החל מ- 1.6ואינץ' עד 10.2 אינץ', ונותנות מענה חסכוני, ירוק ויעיל עבור מגוון רחב של צרכים מסחריים, אינפורמטיביים ותפעוליים. מסכי השילוט פועלים ללא צורך בחיבור לחשמל, אלא בעזרת סוללות, המאפשרות הפעלה רציפה למשך שנים. התוכן במסכי ה-ESL מנוהל באופן אוטומטי מול קו הקופות, כאשר עדכון התוכן אינו דורש תקשורת קווית, אלא תקשורת אלחוטית לוקאלית בלבד".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים