גיוס של 600 מיליון ד' לקונטנטסקוור, שמנתחת נתוני UX בדיגיטל

כספי הגיוס ישמשו להרחבת השקעותיה בחדשנות, לתמוך בצמיחה ארוכת טווח בשווקים המתפתחים, להתרחב לטריטוריות חדשות ולגיוס עובדים, מאות מהם במרכז הפיתוח של החברה בישראל

מימין: שלומי חגי, סמנכ"ל הכספים, וג'ונתן צ׳רקי, מנכ"ל ומייסד  - קונטנטסקוור.

קונטנטסקוור (Contetnsquare), שמפתחת טכנולוגיה לניתוח נתוני חוויית משתמש דיגיטלית, הכריזה היום על גיוס F בסך כולל של 600 מיליון דולר. מתוך סכום הגיוס הכולל, 400 מיליון דולר הם במסגרת סבב F, ו-200 מיליון בקו אשראי מבנקים מובילים.

את סבב הגיוס הוביל בית ההשקעות Sixth Street, אשר הצטרף למשקיעים חדשים וקיימים – Bpifrance, Canaan, Eurazeo, Highland Europe, KKR, LionTree, סופטבנק וקרנות וחשבונות המנוהלים על ידי בית ההשקעות האמריקני בלק רוק. רבים מהמשקיעים הקיימים השתתפו גם בסבב הגיוס הנוכחי.

סבב זה הוא שילוב של הון וחוב, וכולל השקעות מ-BNP Paribas, Crédit Agricole, גולדמן זקס, JP Morgan ו-Société Générale.

מאז היווסדה ב-2012 גייסה החברה 1.4 מיליארד דולר. סבב הגיוס האחרון של החברה (E) היה במאי אשתקד בהיקף של 500 מיליון דולר, וכעת הערכת השווי של החברה הוכפלה ל-5.6 מיליארד דולר.

קונטנטסקוור תשתמש בכספי הגיוס כדי להרחיב את השקעותיה בחדשנות, הן באופן אורגני והן באמצעות מיזוגים ורכישות, לתמוך בצמיחה ארוכת טווח בשווקים המתפתחים, להתרחב לטריטוריות חדשות ולהשפיע בתחומים שבהם היא באמת יכולה לעשות את ההבדל, כולל נגישות דיגיטלית, פרטיות וקיימות. כמו כן תגייס החברה מאות עובדים למרכז הפיתוח בתל אביב והיא בודקת בימים אלה רכישות של חברות ישראליות. ב-2019 רכשה את קליקטייל (Clicktale) הישראלית, שעסקה אף היא בניתוחים דיגיטליים של חוויית משתמש.

עם גודל שוק יעד בתחום הפעילות (TAM) בסך 34 מיליארד דולר, קונטנטסקוור פועלת מעבר לניתוח המסורתי של חוויית המשתמש כדי להעצים מותגים עם הבנה חסרת תקדים של חוויית הלקוח באתרים ובאפליקציות שלהם. המנוע המופעל על ידי בינה מלאכותית מנתח טריליוני אינטראקציות דיגיטליות עם לקוחות כדי להציג תובנות קריטיות, המעניקות לעסקים מכל הגדלים ובכל התעשיות את הכוח ליצור חוויות דיגיטליות אנושיות יותר, ולהניע צמיחה עסקית גדולה יותר.

שלומי חגי, סמנכ"ל הכספים של החברה הגלובלית, ציין, כי "בתקופה שבה ההיי-טק העולמי נמצא במשבר יצאנו למסע גיוס מורכב כדי להעמיק את האחיזה שלנו בשוק ניתוח חוויית המשתמש הן בארה"ב והן באירופה. מצאנו אמון מלא בקרב הפרייבט אקוויטי הגדולים בעולם, שהסתכלו על הצמיחה האורגנית של החברה שמכפילה את עצמה משנה לשנה והצטרפו אלינו למסע הזה".

ג'ונתן צ׳רקי, מנכ"ל ומייסד קונטנטסקוור, מסר כי "סבב ההשקעה החדש הוא עדות לשאיפה של הצוות שלנו, שמתמקד בסיוע לעסקים מכל הגדלים לספק חוויות דיגיטליות אנושיות יותר, חלקות, מתגמלות ומעוררות השראה. אנחנו נרגשים להמשיך לפעול למען שיפור חוויית המשתמש הדיגיטלית בכל מקום, ומבחינתנו זו רק ההתחלה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים