הילה אורן מונתה למנמ"רית ההסתדרות

אורן תכהן כסמנכ"לית טכנולוגיות מידע ודיגיטל בארגון, ותחליף את פול סרטר, שניהל את מינהל המחשוב ומערכות המידע של ארגון העובדים במשך 11 שנים - וצפוי לפרוש

הילה אורן, סמנכ"לית טכנולוגיות מידע ודיגיטל בהסתדרות.

מינוי חדש בהסתדרות: היו"ר, ארנון בר דוד, הודיע היום (ב') על מינויה של הילה אורן לתפקיד סמנכ"לית טכנולוגיות מידע ודיגיטל בארגון העובדים. אורן תחליף את פול סרטר, שניהל את מינהל המחשוב ומערכות המידע של ההסתדרות ב-11 השנים האחרונות, וצפוי לפרוש בתקופה הקרובה.

במסגרת תפקידה, אורן תנהל את מערך המחשוב והדטה בהסתדרות, ותהיה אחראית בין היתר על תהליכים של דיגיטציה, אוטומציה, ניהול הידע הארגוני, אבטחת מידע וסייבר, ואימוץ טכנולוגיות חדשות.

פול סרטר, המנמ"ר היוצא של ההסתדרות.

פול סרטר, המנמ"ר היוצא של ההסתדרות. צילום: תומר פולטין

לאורן ניסיון של קרוב לשני עשורים בניהול פרויקטים ומערכות מידע. בעברה היא הייתה מנהלת פרויקטים באינטל ושותפה לניהול שינוי ארגוני בתחומי התמחותה ביוניליוור. מאוחר יותר היא השתלבה בצוות שניהל את התהליך האסטרטגי להחלפת מערכת ה-CRM בפרטנר. לפני כארבע שנים אורן הצטרפה להסתדרות, ומאז היא משמשת כראשת תחום תהליכים ואסטרטגיה וכמנהלת מחלקה במינהל המחשוב. בתפקיד זה היא הובילה פרויקטים חוצי ארגון בעולמות הטכנולוגיה והחדשנות, וניהלה את תהליך השינוי וההטמעה של מערכות CRM ו-ERP חדשות.

אורן היא בוגרת תואר ראשון בהנדסת תעשייה וניהול בהתמחות מערכות מידע ובעלת תואר שני במינהל עסקים – שניהם מאוניברסיטת בן גוריון. כמו כן, היא בוגרת התוכנית למנהלי מערכות מידע של היחידה ללימודי המשך בטכניון בשיתוף ג'ון ברייס.

"נמשיך להשקיע בפיתוח תשתיות דיגיטליות"

לדברי אורן, "אני שותפה לחזון ולעשייה שעוזרים להצעיד את הבית של העובדות והעובדים בישראל לעולם העבודה של המחר. נמשיך להשקיע בפיתוח תשתיות דיגיטליות, תוך הנגשת שירותי ההסתדרות לסביבה דיגיטלית וחדשנית".

מנכ"ל ההסתדרות ורמ"ט יו"ר הארגון, עו"ד אופיר אלקלעי, ציין כי "בשנים האחרונות ההסתדרות עשתה קפיצת דרך משמעותית בדיגיטציה של הארגון, בניהול ובתכנון הדטה, וביישום של פלטפורמות חדשניות. סרטר תרם לנו במשך שנים רבות ואני משוכנע שאורן והצוות שלה יעזרו להציב את ההסתדרות בשורה הראשונה בכל הנוגע לשיטות ומערכות מידע מתקדמות".

תגובות

(3)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. משה

    לצערי ההסתדרות היא גוף מושחת הדואג בעיקר לוועדים הגדולים. ההסתדרות אחראית לחוסר השיוויון בישראל וליוקר המחיה.

  2. רונית נגר

    הילה אורן היקרה בהצלחה בתפקיד. בטוחני שבעזרת הידע, היצירתיות והמעוף שלך תצעידי את הארגון קדימה.

אירועים קרובים