ג'יט הישראלית מגייסת 38.5 מיליון דולר

כספי הגיסו ישמשו את ג'יט - המנגישה את תחום אבטחת המוצר למפתחי אפליקציות על גבי הענן - כדי להעמיק את המו"פ שלה

צוות ג'יט.

חברת הסטארט-אפ ג'יט (Jit.io), המנגישה את תחום אבטחת המוצר למפתחי אפליקציות על גבי הענן, מדווחת על גיוס סיד של 38.5 מיליון דולר.

הגיוס בוצע בהובלת קרן Boldstart Ventures, קרן Insight Partners, קרן Tiger Global Management ומשקיעי אנג'ל נוספים. החברה היא מבית היוצר של FXP – סטודיו בניית סטארט-אפים ישראלי-אמריקני.

את החברה ייסדו רון זלקינד וצחי שפסה המשמשים בה כמנכ"לים משותפים, גיל צימרמן, המשמש כחבר דירקטוריון, אבירם שמואלי, ה-CPO, ודויד מלמד, ה-CTO.

במסגרת הגיוס מכריזה החברה גם על הצטרפותה של אבי קרנס כחברת דירקטוריון. לקרנס ניסיון רב שנים בתחום הענן והקוד הפתוח. 

אבירם שמואלי, ה-CPO, ודויד מלמד, ה-CTO, ג'יט.

אבירם שמואלי, ה-CPO, ודויד מלמד, ה-CTO, ג'יט. צילום: ג'יט

ג'יט פיתחה פלטפורמה המאפשרת לחברות כבר מהשלב הראשון של הפיתוח, לאבטח את המוצר באיכות גבוהה, ללא צורך ברכישת ידע סייבר מתקדם. הפלטפורמה מנגישה את היבטי אבטחת מידע בצורת קוד למפתחים, אשר מאוחסנים במערכת עננית שנקראת 'גיטהאב', ומאגדת בתוכה את הכלים הכי פופולריים שקהילת המפתחים העולמית בחרה, ברובם כלים מסוג קוד-פתוח. כל אחד מעשרות הכלים הקיימים מתמקד בחלק אחר במוצר: קוד האפליקציה, סביבת הפיתוח, הענן שבו רצה האפליקציה (אמזון), האינטגרציות (API) ועוד. בנוסף, הפלטפורמה מתריעה בזמן אמת לצוותי הפיתוח על חולשות ופרצות, ומאפשרת לתקנן באופן פשוט. לאחרונה השיקה החברה גרסת בטא חינמית, הזמינה לסטארט-אפים.

דויד מלמד, שותף-מייסד ו-CTO ב-ג'יט: "החברות המובילות בתחום הסייבר מוסיפות כלי אבטחה באופן מהיר יותר מהקצב שבו צוותי הפיתוח יכולים ליישמם ולכן ריבוי כלי הסייבר בתעשייה מחמיר את הבעיה ופוגע ביכולת של צוותי פיתוח לממש תוכנית הגנה אפקטיבית. ג'יט מייעלת וחוסכת את הזמנים לבניית ומימוש תוכנית אבטחה למוצרים בענן, ומספקת את הפתרון הפשוט ביותר להטמעת כלים אלו במוצרים, כבר בשלב הראשון לפיתוח, ומתרגמת אותם לשפה שמפתחים מבינים הכי טוב – קוד".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים