קבוצת קלי הטמיעה את Metallic לגיבוי ה-CRM של סיילספורס

פתרון Metallic להגנת נתונים, גיבוי ושחזור של קומוולט, בהיקף של 100 אלף שקלים בחמש שנים, מספק לקבוצת קלי הגנה על נתוניהם של עשרות אלפי לקוחות הקבוצה

אמיר הרוש, סמנכ"ל הטכנולוגיות בקבוצת קלי.

קבוצת קלי, המתמחה בפתרונות פיננסים להשקעות, פנסיה וביטוח, השלימה יישום של פתרון הגנת נתונים, גיבוי ושחזור Metallic של קומוולט (Commvault), עבור סביבת ה-CRM של סיילספורס (Salesforce), שבה מנוהלים תהליכי השיווק, המכירות והשירות של עשרות אלפי לקוחות הקבוצה. את הפרויקט ביצעו במשותף הראל טכנולוגיות מידע יחד עם צוות אגף מערכות מידע בקלי וצוות קומוולט.

בטרם יישום הפתרון החדש עבדו בקבוצת קלי עם פתרון גיבוי אחר, שלא ענה על צורכי הארגון, ולפיכך הוחלט על איתור ובחירת פתרון גיבוי למערכת ה-CRM של סיילספורס. לאחר בחינת הפתרונות וביצוע פיילוט מוצלח, בחרו בקבוצה בפתרון הגיבוי Metallic של קומוולט. היקף הפרויקט לא נמסר, אך הוא מוערך בעשרות אלפי שקלים לשנה וביותר מ-100 אלף שקלים שקלים בחמש שנים.

לדברי אמיר הרוש, סמנכ"ל הטכנולוגיות של קבוצת קלי, "מערכת ה-CRM של סיילספורס היא אחת ממערכות הליבה בקבוצה, שמנוהלים בה תהליכי השיווק, המכירות והשירות במגוון ערוצים. היא מכילה מידע רב של כ-70 אלף לקוחות, שיש לשמור ולהגן עליו".

עוד סיפר הרוש, כי "לאחר בחינת שלושה פתרונות, בחרנו בקומוולט בשל תכונות כגון אפשרות להפעיל את הפתרון בין כותלי הארגון ובענן על פי בחירתנו, פונקציונליות עשירה, פעולות אוטומטיות המסייעות להציל נתונים במהירות, ממשק משתמש אינטואיטיבי ונוח, ביצועים ומהירות השחזור, יכולות שחזור מתקדמות עם אפשרות שחזור ברמת אובייקט וברמת פירוט של מטה-דטה ואפשרות לגבות גם את סביבות הפיתוח והבדיקות בסיילספורס".

"צוות המומחים של הראל טכנולוגיות מידע וקומוולט היו מאוד מקצועיים וליוו אותנו לאורך שלבי ההטמעה של המערכת. מרגע שהסתיים הפיילוט הכל בוצע מאוד מהר ובמקצועיות רבה", ציין הרוש, והוסיף, כי "בעתיד אנו בוחנים אפשרויות לגיבוי הנתונים הנמצאים בפורטל האישי של הלקוחות, שפותח אף הוא על גבי התשתית של סיילספורס".

לדברי מרסדס גרגיר-אלימלך, מנהלת תיק לקוח בהראל טכנולוגיות מידע, "מערכת ה-CRM של סיילספורס היא הלב הפועם של הארגון בכל הקשור לניהול הקשר עם הלקוחות, וככזה – ההגנה על הנתונים נמצאת בעדיפות עליונה, כמו גם בשל העובדה שקבוצת קלי כפופה לתקנות הרגולטור כגוף פיננסי. פתרון Metallic חולל שינוי ביכולות הגיבוי והשחזור של מערכת סיילפורס בהשוואה לפתרון הגיבוי שהיה קודם לכן, ומספק לקבוצה את הכלי הטוב ביותר כיום לגיבוי ושחזור מהיר של מערכות הפועלות בענן".

עוד ציינה גרגיר-אלימלך, כי "בהראל בחרו בפתרונות של חברת קומוולט לצורכי הגנה על המידע והם הפתרונות אשותם היא ממליצה ללקוחותיה".

לדברי מיכל אהרוני, מנהלת מכירות מגזר ציבורי, פיננסי ואקדמיה בקומוולט ישראל, המעבר לפתרון Metallic שדרג משמעותית את האפשרויות של קבוצת קלי לניהול הגיבוי, את מהירות הגיבוי והשחזור ואת קלות התפעול והניהול. עם Metallic ניתן לבצע שיקום מיידי אחרי מתקפות, מחיקה של קבצים או של הדבקתם בנוזקות ושמירה על המשכיות עסקית גם במקרה תקלה, פריצה או אסון".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים