דאנת, מקבוצת אקסל סולושנס, רוכשת 100% מפעילות חברת מגן אופק

מגן אופק היא חברה ישראלית המתמחה במתן שירותי אבטחה מנוהלים בענן אותם היא מספקת לכ-150 לקוחות עסקיים היקפי העסקה הכספיים תלוי בביצועי החברה בחודשים הבאים, והיא עתידה להסתכם בכמה מיליוני שקלים

דאנת תקשורת, מקבוצת אקסל סולושנס, דיווחה באחרונה על רכישת 100% פעילות חברת מגן אופק.

מגן אופק היא חברה ישראלית המתמחה באספקת שירותי אבטחה מנוהלים בענן עבור כ-150 לקוחות עסקיים. דאנת תפעל להרחיב את היצע השירותים בפלטפורמת הענן של החברה אל מול כלל חברות הקבוצה בארץ ובחו"ל.

את מגן אופק מנהל צוות אנשי אבטחה בכיר בראשותו של משה (מושיק) אסתרין, ממומחי הסייבר המובילים בישראל.

החברה לא מסרה פרטים על גובה העסקה, אך גורמים המקרובים לעסקה מסרו לאנשים ומחשבים שמדובר בעסקה שהיקפיה הכספיים תלוי בביצועים של החברה בחודשים הבאים, ושתסתכם בכמה מיליוני שקלים.

על פי MSSP Alert מגן אופק נבחרה בהכרה כאחת מ-250 חברות ה-MSSP (ר"ת Managed Security Services Provider) המובילות בעולם.

מגן אופק עושה שימוש בדור הבא של טכנולוגיות הסייבר כדי לספק פתרון הגנה דינמי ופרואקטיבי. לאסתרין ניסיון של למעלה מ-20 שנים בתחום אבטחת רשתות בחברות גלובליות מובילות.

לדברי בני פלח, מנכ"ל דאנת תקשורת, "דאנת רואה את שירותי הענן כמנוע צמיחה עסקי משמעותי של דאנת ושל הקבוצה, מאחר שבעידן הטרנספורמציה הדיגיטלית צורכים הלקוחות שירותי ענן רבים בעולמות המחשוב והאבטחה. דאנת הציגה צמיחה מרשימה והכפילה בשנה האחרונה את המכירות לעומת השנה הקודמת. השאיפה של דאנת היא להמשיך בקצב הצמיחה הגבוה גם בשנים הקרובות".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים