בדרך ליוניקורן: קורלוג'יקס גייסה 142 מיליון דולר

החברה מציעה פלטפורמה לניתוח וניהול מידע, ובאחרונה הקימה חטיבת אבטחת סייבר ● היא גייסה עד כה 238 מיליון דולר

אריאל אסרף, מנכ"ל קורלוג'יקס, ויוני פרין, סמנכ"ל הטכנולוגיות שלה.

חברת הדטה אנליטיקס קורלוג'יקס (Coralogix) הודיעה היום (ד') כי היא גייסה 142 מיליון דולר בסבב הגיוס הרביעי שלה. החברה לא מסרה על פי איזה שווי בוצע הסבב, אולם לפי הערכות בשוק, בהסתמך על סבבי גיוס אחרים, היא מתקרבת למעמד של יוניקורן – חברה בשווי של מעל מיליארד דולר. הסכום הנוכחי מהווה כ-70% מכלל הגיוסים שהחברה ביצעה עד כה, שבהם היא שלשלה לקופתה סכום כולל של 238 מיליון דולר.

את הסבב הובילו המשקיעות החדשות אדוונט וברייטון פארק קפיטל, והשתתפו בו רוואייה ונצ'רס והמשקיעים הוותיקים בחברה – סטייג' וואן ונצ'רס, רד דוט קפיטל פארט, גרינפילד פרטנרס, קרן O.G. Tech של אייל עופר, ג'ולה קפיטל פרטנרס ומאור השקעות.

קורלוג'יקס נוסדה על ידי אריאל אסרף, מנכ"ל החברה, ויוני פרין, סמנכ"ל הטכנולוגיות שלה. היא מעסיקה כ-200 עובדים במרכזי הפיתוח שלה בתל אביב ובלונדון, ובמשרדיה בסן פרנסיסקו ובמומביי. הפלטפורמה של החברה מיועדת לניהול מידע, והיא מספקת תובנות בזמן אמת וניתוח מגמות עבור מידע ממגוון סוגים, ללא תלות באחסון. על הלקוחות שלה נמנות מעל 2,000 חברות, כולל 10 מחברות הפורצ'ן 100.

חטיבת אבטחת סייבר חדשה

באחרונה פתחה קורלוג'יקס את סנואוביט – חטיבת אבטחת סייבר, שמתמקדת בניטור, התראה ועמידה בתקני אבטחה. בנוסף, עם ההודעה על הגיוס היא הכריזה על מנוע שאילתות חדש שאותו היא פיתחה, המאפשר לבצע שאילתות מהירות על נתונים דינמיים ישירות משרת האחסון של הלקוח. בכך מאפשרת החברה ללקוחותיה לנתח נתונים בזמן אמת, ולאחר מכן לבצע שאילתות מהנתונים בארכיון שלהם, לטובת ביצועים טובים יותר תוך הפחתת עלויות.

סבב הגיוס הנוכחי נועד לתמוך בהמשך הצמיחה של החברה בשווקים נוספים באמריקה, אירופה ואסיה. החברה מתחייבת לשימור רמות התמיכה שאותה היא מעניקה ללקוחותיה 24/7 עם זמני תגובה הנמוכים מדקה.

אסרף ציין כי "הגישה שלנו היא לפתור שלוש בעיות מרכזיות בעולם ניתוח המידע: ביצועים, עמידות ומחיר. היכולת לנתח את המידע בזמן אמת וללא אחסון הינה קריטית לצורך זה. נמשיך להוסיף יכולות ומוצרים, ולהגדיל את צוותי הפיתוח והמחקר".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים