"פחות ממחצית מהארגונים שיישמו שינוי דיגיטלי השיגו את יעדם"

"חברות מרגישות ב-'פער הערך', שנובע מפרויקטים שלא פועלים יחד ביעילות, הצורך של חברות להשקיע משאבים בשמירה על פתרונות מיושנים ומחסור בכוח אדם", אמר ניר בר לב, מנהל פעילות סרוויס נאו ישראל

ניר בר לב, מנכ"ל סרוויס נאו ישראל.

"מחקר של IDC, שנערך בשיתוף אתנו, העלה שיותר משלושה טריליון דולר הושקעו ביוזמות טרנספורמציה דיגיטלית ברחבי העולם בשנים האחרונות, אולם פחות ממחצית מהארגונים המיישמים אותה השיגו את התוצאות הצפויות. חברות מרגישות ב-'פער הערך', שנובע מפרויקטים שלא פועלים יחד ביעילות, הצורך הגובר של חברות להשקיע משאבים בשמירה על פתרונות מיושנים ומחסור הולך וגדל בכוח אדם", כך אמר ניר בר לב, מנהל פעילות סרוויס נאו ישראל.

בר לב דיבר בפתח כנס שערך היום (ג') הסניף הישראלי של ענקית היישומים בענן, בהפקת אנשים ומחשבים, במלון NYX בהרצליה, בהשתתפות כ-150 נציגים של לקוחות החברה.

לדבריו, "כיום ניתן לבצע מיכון של תהליכי עבודה מורכבים ומייגעים, ולהפוך אותם לפשוטים וקלים לביצוע, מכל מקום ובכל שעה. ארגונים שיאמצו אפליקציות ידידותיות לניהול תהליכים ארגוניים יאפשרו לעובדים שלהם להשלים את משימות היומיום בעבודה – ולעשות זאת בזריזות ובנוחות, עם חוויית משתמש טובה יותר. כך, אפליקציה שתבצע את המשימות האוטומטיות של מחלקת הארגון השונות תפנה את עובדי המחלקה לעסוק במשימות מורכבות ואסטרטגיות יותר לו".

הסניף הישראלי ורכישות בישראל

בר לב מונה לתפקיד מנהל פעילות סרוויס נאו ישראל מוקדם יותר השנה. בתפקידו הקודם הוא היה מנהל מכירות בחברה. בעברו עבד בר לב בכמה תפקידי מפתח במיקרוסופט ישראל, ובהם מנהל המכירות לחברות היי-טק בארץ ומנהל הפיתוח העסקי המקומי של הענקית מרדמונד.

סרוויס נאו מפתחת ומספקת את פלטפורמת Now, שנועדה לסייע לזרימה אוטומטית ומודרנית של התהליכים הארגוניים, ולהאיץ את תהליכי הדיגיטל. החברה פועלת בשוק הישראלי מאז מאי 2012. כיום עובדים בסניף הישראלי שלה כ-200 עובדים, רובם במו"פ, על בסיס הרכישות שביצעה, והשאר – במכירות ותמיכה טכנית.

מאחורי סרוויס נאו עומדות ארבע רכישות שהיא ביצעה בישראל. האחרונה שבהן בוצעה בינואר 2020, אז היא רכשה את לום סיסטמס, חברה מהפורטפוליו של הקרן הירושלמית JVP, תמורת עשרות מיליוני דולרים. באמצעות טכנולוגיות בינה מלאכותית, הפתרון של לום סיסטמס מעבד נתונים ממגוון מקורות מידע כדי לאתר תקלות בתשתית ה-IT הארגונית ולתקן אותן. המוצר שלה השתלב בהיצע של סרוויס נאו, שעיקר פעילותה הוא בענן, ובמיכון וניהול של יחסי השירות בארגונים גלובליים.

במאי 2019 סרוויס נאו רכשה את Appsee, שמציעה יכולות אנליטיקה שמאפשרות להפיק תובנות על התנהגות הלקוחות בזמן שימוש באתר או באפליקציה של הארגון. הרכישה בוצעה תמורת עשרות מיליוני דולרים. באוקטובר 2017 היא קנתה את סקיי ג'ירף, שמפשטת את האינטראקציה של ארגונים עם המערכות שלהם, ושילמה עליה עשרות מיליוני דולרים. ביולי 2014 היא קנתה את ניבולה, שהכלי שלה ממכן את הגילוי, המיפוי והניטור של שירותי IT ארגוניים – תמורת 100 מיליון דולר.

לסניף המקומי של סרוויס נאו יש עשרות לקוחות ממגוון מגזרי תעשייה: פיננסי, היי-טק, פארמה, תקשורת, שירותים וייצור. בין לקוחותיה נמצאות החברות נייס ו-HP-אינדיגו, שהציגו בכנס פתרונות לעולמות ניהול משאבי האנוש ושירות הלקוחות בארגונן.

בר לב ציין כי "שילשנו את היקף כוח המכירות שלנו בתוך שנה. נפעל להמשך הרחבת הפעילות העסקית והצמיחה שלנו בישראל, תוך מתן ערך עסקי משמעותי ללקוחותינו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים