אינסטגרם הכריזה על מראה חדש לאפליקציה – מה נשתנה?

החברה אמרה כי הכניסה ליישום "רענון ויזואלי" בכמה אופנים ● כמו כן, הלוגו זכה לשינוי מבוסס 3D ולצבעוניות מוארת יותר, אם כי לא מדובר בשינוי מאוד בולט ● והכי חשוב - החברה, שבבעלות מטא, יצרה גופן חדש משלה

רענון ויזואלי. אינסטגרם.

אינסטגרם הודיעה על שינוי בשפת העיצוב של האפליקציה שלה, כדי לחזור ולשים את היצירה במרכז, כפי שהיא מודיעה בכל פעם. הפעם זה אומר התמקדות בפשטות והבעה עצמית, או באופן מעשי – צפייה בתמונות על מסך מלא בתבניות השיווקיות שמספקת האפליקציה – אם כי הכל בסמארטפון. אפליקציה ייעודית ל-iPad, או בכלל לטאבלטים, עדיין אין.

השינוי המהותי הוא שהחברה יצרה גופן קנייני חדש משל עצמה, שנקרא – איך לא – Instagram Sans, והוא ישמש אותה בכל מקום, בכל תצורה, באפליקציה ובכל היבט אחר, שיווקי או שימושי: מאתר האינטרנט של החברה ועד לוחות פרסום. החברה אף מספרת שהיא שיתפה פעולה עם מומחי גופנים ברחבי העולם כדי להתאים את הגופן החדש שלה, שכאמור ניתן יהיה לשימוש גם באפליקציה, למספר שפות, כולל ערבית, תאילנדית, יפנית ועוד.

הלוגו החדש של אינסטגרם – לוגו בתנועה

כמו כן הלוגו של החברה עבר סוג של שינוי, כשהרקע המשתנה, שמורכב מהגוונים שמייצגים את החברה, עבר מידול תלת-ממדי כדי שיראה מלא חיים ומשתנה.

"באמצעות תאורה, הצבעים המשתנים מסמנים רגעים של גילוי בשיווק שלנו, בלוגו ואפילו בתוך האפליקציה, כפי שניתן לראות במצב היצירה, במדבקות ובסטורי. אנו נרגשים להכניס חיים לחוויית האינסטגרם באמצעות האנרגיה של הצבע המשתנה המחודש שלנו", הסבירה החברה.

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים