אנבידיה ישראל תגייס אלף עובדים חדשים בשנה הקרובה

מדובר בתוספת משמעותית מאוד, של 33%, לכוח העבודה הנוכחי של החברה בארץ, שעומד על 3,000 עובדים

מרכז הפיתוח של אנבידיה בארץ.

בשנתיים האחרונות נמצאת אנבידיה (Nvidia) במהלך בו היא מתכוונת לחזק מאוד את מעמדה בשוק השרתים, הדטה סנטרים, התקשורת והבינה המלאכותית – כולל חזון מוצק לעולמות התלת-ממד הווירטואליים, בדמות אומניברס. במסגרת הזו לאנבידיה ישראל, שמבוססת כזכור על רכישת חברת מלאנוקס, יש חלק חשוב במארג הארגוני וכדי לחזק אותו עוד יותר הודיעה החברה כי תגייס במהלך השנה הקרובה עוד 1,000 עובדים שיהוו תוספת משמעותית מאוד, של 33%, לכוח העבודה הנוכחי של החברה שעומד על 3,000 עובדים.

באנבידיה מעוניינים בעיקר לחזק את פעילות המחקר והפיתוח הענפה של החברה הישראלית בתחומים כמו האצת התקשורת בין הרכיבים השונים של מערכי הדטה סנטר והאחסון, עם דורות חדשים של InfiniBand, פיתוח מעבדי מחשוב ומעבדים ייעודיים לדטה סנטר (DPU), וכן בינה מלאכותית.

עו"ד גדעון רוזנברג, ראש מערך משאבי האנוש באנבידיה ישראל. צילום: באדיבות החברה

עו"ד גדעון רוזנברג, ראש מערך משאבי האנוש באנבידיה ישראל. צילום: באדיבות החברה

לפי אנבידיה, היא מחפשת לגייס מהנדסי תוכנה וחומרה, מפתחי שבבים, ארכיטקטים וחוקרים, וברמות ניסיון שונות, מסטודנטים והנדסאים, ועד חוקרים בעלי תארים מתקדמים.

הגיוס הנוכחי מגיע אחרי שבשנה שעברה צירפה אנבידיה ישראל 600 עובדים למצבת כוח האדם שלה, כשגם במקרה הקודם היה מדובר בצמיחה משמעותית של 25%.

"המשך הרחבת מרכז הפיתוח שלנו בישראל ממחישה את האמון הרב של אנבידיה בהון האנושי הייחודי של מדינת ישראל. אנו גאים להמשיך את מומנטום הצמיחה ולגייס 1,000 עובדים חדשים למגוון רחב של תפקידים, שישחקו תפקיד משמעותי בפיתוח מוצרים וטכנולוגיות פורצי דרך, בעבודה משותפת עם הצוותים הגלובליים שלנו", אמר עו"ד גדעון רוזנברג, סמנכ"ל משאבי אנוש, אנבידיה ישראל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים