עובדי מחסן של אמזון בניו יורק הצביעו נגד התאגדות

בניגוד לעמיתיהם במתקן JFK8, גם הוא בסטטן איילנד שבניו יורק, עובדי מתקן LDJ5 דחו את ניסיון ההתאגדות

מפטרת עוד עובדים. אמזון.

עובדים במחסן של אמזון בסטטן איילנד שבניו יורק דחו אתמול ניסיון התאגדות – ניצחון משמעותי עבור ענקית הקמעונות המקונת, זאת חודש לאחר שמרכז הגשמה סמוך של החברה הפך לראשון במדינה שהצביע בעד התאגדות.

תוצאות ההצבעה עמדו על 380 קולות בעד האיגוד ו-618 נגד. לפי גורמים רשמיים, 1,633 עובדים במחסן LDJ5 היו זכאים להצביע אם הם רוצים להפוך לחלק מאיגוד העובדים של אמזון. התוצאות עדיין צריכות לקבל אישור רשמי על ידי המועצה הלאומית ליחסי עבודה.

לפי הפרסומים, איגוד העובדים מתכוון לערער על תוצאות הבחירות.

אמזון מתמודדת עם גל הולך וגדל של מאמצי התארגנות של עובדים, הדורשים שכר גבוה יותר ויחס טוב יותר במחסנים האדירים של החברה ברחבי ארה"ב. בתחילת אפריל הצביעו עובדי מתקן JFK8 של החברה, גם הוא בסטטן איילנד שבניו יורק, בעד האיגוד הראשון של החברה במדינה, למרות קמפיין יקר שניהלה אמזון נגדו.

איגוד העובדים קרא לכל עובדי מתקן LDJ5 לדרוש לפחות 30 דולר לשעה – זאת לעומת שכר ההתחלה ממוצע לשעה במרכזי הגשמה בארה"ב של אמזון, העומד על 18 דולר לשעה. האיגוד גם מבקש הפסקות ארוכות יותר והטבות משופרות, לצד דרישות נוספות.

אמזון הייתה איתנה ואגרסיבית בניסיון להרתיע עובדים מלהתארגן. לקראת ההצבעה, ענקית המסחר האלקטרוני קיימה פגישות חובה ב-LDJ5, שבהן העובדים נדרשו להשתתף במצגות נגד התאגדות, ואף שכרה אישיות דמוקרטית בעלת השפעה שתסייע לה בקמפיין במתקנים בסטטן איילנד וגם באחרים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים