טכנולוגיה למניעת התקפי לב: הלו הארט גייסה 70 מיליון דולר

הפתרון של החברה הישראלית, המבוסס על בינה מלאכותית, מאפשר למדוד לחץ דם, דופק ומדדים רפואיים נוספים ● עשרות חברות גדולות בארצות הברית מספקות אותו לעובדים שלהן בחינם

מימין: מיכל גוטמן, סמנכ''לית הפיתוח של האלו הארט; מעיין כהן, מנכ''לית החברה; וזיו מלצר, המעצב הראשי שלה.

חברת הביו-טק הישראלית הלו הארט הודיעה היום (ב') כי היא השלימה סבב גיוס D בסך של 70 מיליון דולר. הגיוס הובל על ידי קרן סטרייפס מניו יורק. עד כה גייסה החברה 138 מיליון דולר מקרנות דוגמת IVP, שהשקיעה גם בנטפליקס ובטוויטר, ובלו ראן ונצ'רס. הלו הארט מעסיקה כ-130 עובדים.ות, ש-60% מהם.ן אלה נשים. כשליש מהעובדים.ות נמצאים.ות בישראל.

פתרון הדגל של החברה הוא מוניטור מבוסס בינה מלאכותית בשילוב עם אפליקציה, שמאפשר לאנשים לנהל מעקב אחרי כל המדדים הרפואיים שלהם. הם יכולים לעקוב באמצעות האפליקציה אחרי לחץ הדם, המשקל והדופק שלהם, התרופות שהם לוקחים, בדיקות המעבדה שביצעו ופעילותם הספורטיבית. כך ביכולתם להבין את בריאות הלב שלהם ולקבל מידע רפואי מורכב באמצעות הסברים פשוטים וידידותיים. המוצר מספק התראות בזמן אמת כשהמדדים של המשתמשים מגיעים לרמות שעלולות לסכן חיים, ואלה מפנות את המשתמשים לרופא, במטרה למנוע התקפי לב.

האפליקציה של הלו הארט.

האפליקציה של הלו הארט. צילום: יח"צ

בצוות המוצר של הלו הארט עובדים אנליסטים, מומחים להתנהגות משתמשים ואנשי מוצר, שמשתמשים בשיטות לאופטימיזציית חוויית שימוש מעולמות הגיימינג והמדיה החברתית – ומביאים אותן לתחום בריאות הלב הדיגיטלית. צוות העיצוב שם דגש רב על הממד הרגשי, שחשוב במיוחד למי שנמצא במצב מורכב רגשית, כמו בסיטואציות שבהן יש צורך להתריע על התקף לב מתקרב.

המודל העסקי של החברה מאפשר למשתמשים לקבל את הפתרון שלה בחינם. הלו הארט מוכרת את הפתרון לחברות ביטוח ומעסיקים גדולים בארצות הברית, בהם עשרות חברות מרשימת הפורצ'ן 500, ואלה מספקים אותו לעובדים ולמבוטחים שלהם. באופן הזה, אומרים בהלו הארט, המוצר נגיש לכל שכבות האוכלוסייה והמעסיקים, שמשפרים את בריאות העובדים שלהם בזכות מניעת התקפי לב, חוסכים כסף.

"בריאות הלב נוגעת לכולנו. כל אחד מכיר מישהו שמתמודד עם בעיות לב״, אמרה מעין כהן, מייסדת שותפה ומנכ"לית הלו הארט. ״אנחנו רוצים לאפשר לכולם לקבל החלטות חכמות על הבריאות שלהם, ואנחנו מאפשרים לאנשים להבין את בריאות הלב שלהם ולשפר אותה בעצמם. ההקפדה על חוויית משתמש ברמה גבוהה מאוד מאפשרת גם ליוזרים שאינם טכנולוגיים להשתמש באפליקציה בקלות, ואין דבר יותר מרגש לצוות שלנו מלשמוע על משתמש שאינו טכנולוגי, שהצליח לתפוס התקף לב בזמן באמצעות הפתרון שלנו". כהן ציינה כי "הכפלנו את מספר המשתמשים והלקוחות שלנו בחודשים האחרונים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים