Airbnb: העובדים יכולים לעבוד מרחוק באופן קבוע ללא פגיעה בשכר

המנכ"ל וממייסדי פלטפורמת שיתוף הבתים מאמין, ש"עבודה גמישה תהפוך לדרך שבה חברות עובדות בעוד 19 שנים. חברות יהיו בעמדת נחיתות משמעותית אם הן יגבילו את מאגר הכישרונות שלהן לרדיוס נסיעה סביב משרדיהן"

סוגר את היצע האירוח בסין. מנכ"ל Airbnb, בריאן צ'סקי. עיבוד ממוחשב.

סידרת ציוצים בטוויטר של בריאן צ'סקי, מנכ"ל Airbnb, לימדו על החלטתו לאפשר לעובדי החברה לעבוד באופן קבוע מרחוק, מכל מקום בעולם, מבלי ששכרם ייפגע.

"אתם יכולים לעבור לכל מקום במדינה, כמו מסן פרנסיסקו לנשוויל, והשכר שלכם לא ישתנה", צייץ צ'סקי.

עוד הודיע המייסד-שותף של פלטפורמת שיתוף הבתים, כי לעובדים תינתן הגמישות "לחיות ולעבוד ב-170 מדינות במשך תקופה של עד 90 יום בשנה בכל אתר".

עם זאת, העובדים ימשיכו לקיים פגישות צוות ופגישות אישיות באופן סדיר מדי רבעון.

"כדי לממש את זאת, הודיע צ'סקי, "נפעל לפי מפת דרכים רב-שנתית עם שני מוצרים חדשים שנשיק מדי שנה, מה שיאפשר לנו לעבוד בצורה מאוד מתואמת", אמר.

צ'סקי הסביר את השינוי במודל העבודה בכך, ש"העולם נעשה גמיש יותר" והעסק לא היה מתאושש מהמגיפה אלמלא "מיליוני אנשים שעובדים מ-Airbnbs'ס".

"הייתה לנו גם את התקופה הפורה ביותר של שנתיים בתולדות החברה שלנו – הכל תוך כדי עבודה מרחוק", צייץ צ'סקי.

לדעתו, "עבודה גמישה תהפוך לדרך שבה חברות עובדות בעוד 19 שנים. חברות יהיו בעמדת נחיתות משמעותית אם הן יגבילו את מאגר הכישרונות שלהן לרדיוס נסיעה סביב משרדיהן. האנשים הכי טובים גרים בכל מקום… הסטארט-אפים של היום אימצו גמישות ועבודה מרחוק".

"למה אני עושה את זה?" צייץ עוד צ'סקי, "אני חושב שהמגיפה יצרה את השינוי הגדול ביותר בנסיעות מאז הופעת הטיסה המסחרית. אני חושב שבשנת 2022, הטרנד הגדול ביותר בנסיעות יהיה אנשים שפושטים על אלפי עיירות וערים, וישהו במשך שבועות, חודשים או אפילו עונות שלמות בכל פעם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים