ארמו, שמפתחת כלי אבטחה לסביבת קוברנטיס, גייסה 30 מיליון דולר

כספי הגיוס ישמשו לצמיחה והתרחבות, לגיוס מואץ של צוותי פיתוח ולפתיחת משרדים נוספים ברחבי העולם

צוות ארמו

ארמו, המפתחת את כלי הקוד הפתוח Kubescape לאבטחת מידע לסביבת קוברנטיס, גייסה 30 מיליון דולר בסבב A. הגיוס הובל על ידי Tiger Global, עם Hyperwise Ventures ובהשתתפות המשקיעים הקיימים משלב הסיד, Pitango First ו-Peled Ventures.

ארמו הוקמה על ידי שאולי רוזן, לאוניד סנדלר ובן הירשברג. הגיוס הנוכחי ישמש לצמיחה והתרחבות, לגיוס מואץ של צוותי פיתוח ולפתיחת משרדים נוספים ברחבי העולם. ארמו מתכננת לשלש את מספר העובדים עד סוף השנה. כמו כן, הגיוס ישמש עבור המשך בניית הקהילה של Kubescape והרחבתה.

קוברנטיס, מערכת מבוססת קוד פתוח לניהול אפליקציות מבוססות קונטיינרים בעולמות הענן, הפכה דה-פאקטו למערכת ההפעלה הנפוצה של אפליקציות מבוססות ענן. על פי הסקר אחרון של CNCF, רוב (96%) החברות שנשאלו משתמשות או מתכננות להשתמש בקוברנטיס. ההערכה היא, כי כ-5.6 מיליון מפתחים כבר משתמשים בקוברנטיס, מה שמהווה כ-31% מכלל מפתחי הבק-אנד. המעבר המואץ של חברות רבות לסביבות מבוססות ענן והשימוש המואץ בסביבת קוברנטיס על ידי מיליוני משתמשים ומפתחים מעלה את הצורך המיידי באבטחת מידע לסביבה זו. אולם אין כיום פתרון קוד פתוח הנותן מענה "מקצה לקצה", אשר בנוי בצורה הוליסטית. הפתרונות הקיימים מוגבלים בהיקף המענה שהם נותנים, מייצרים בעיות מהותיות של שליטה ובקרה, ונדרש מאמץ רב ליצירת סינרגיות. המצב מאלץ חברות רבות לפנות לפתרונות "סגורים" של חברות הדורשות שימוש בתוכנה באמצעות רישיון.

Kubescape של ארמו הולך ונבנה כפלטפורמה ההוליסטית הראשונה לאבטחת מידע של קוברניטס, אשר מבוססת לגמרי על קוד פתוח. מאז שהושק באוגוסט 2021, צבר Kubescape פופולריות רבה בקרב קהילת משתמשי קוברנטיס, ונחשב לאחד מכלי הקוד הפתוח הצומחים בקצב המהיר ביותר, עם עשרות אלפי משתמשים, ויותר מ-2,500 משתמשים רשומים בגרסת ה-SaaS.

"כיום, צוותי הפיתוח הם האחראים על אבטחת המידע של סביבת קוברנטיס והם תמיד יעדיפו להשתמש בפתרונות מבוססי קוד פתוח, אבל הם גם זקוקים לפתרונות הוליסטיים, אשר יתאימו בצורה מושלמת לסביבות הפיתוח שבהן הם משתמשים כעת", אומר שאולי רוזן, מנכ"ל ומייסד-שותף בארמו. "חברות נאלצות לבחור: לנסות ולייצר אינטגרציה מורכבת בין מספר רב של כלים מבוססי קוד-פתוח, או להתחייב לפתרון מסחרי מבוסס רישיון, אשר אין ביכולתן להתאים לצורכיהן, שבו אין להן גישה חופשית לקוד ואין להן יכולת להשפיע על מפת הדרכים שלו או להתאימו כ"תרומת  קוד".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים