ההשקעות באבטחה בענן יגדלו פי שלושה עד 2029

לפי דו"ח חדש של Fortune Business Insights, קצב הצמיחה השנתי של שוק האבטחה בענן צפוי לגדול בממוצע ב-18.1%, וההשקעות בו צפויות להגיע בתוך שבע שנים ליותר מ-100 מילארד דולר

ימשיך בצמיחה משמעותית. שוק אבטחת הענן. אילוסטרציה.

שוק אבטחת הענן צפוי לצמוח משמעותית בשנים הקרובות: היקפו בשנה החולפת עמד על 29.26

מיליארדי דולרים, השנה הוא עומד על 33.13 מיליארד דולר, והוא צפוי לצמוח ביותר מ-פי שלושה ולעמוד ב-2029 על 106.02 מיליארד דולר; כך לפי דו"ח חדש של Fortune Business Insights.

קצב הצמיחה השנתי של שוק האבטחה בענן צפוי לגדול בממוצע ב-18.1%. זאת, בשל הביקוש הגואה לשירותי קונטיינרים מנוהלים, יישומי אחסון נרחבים ו-crypto-jacking, שימוש לא מורשה בכוח מחשוב של הקורבנות לטובת כריית מטבעות קריפטו. גם האימוץ המוגבר של שירותי מחשוב ענן לניטור נתונים צפוי לדרבן את צמיחת שוק אבטחת הענן.

הקורונה גרמה למעבר מהדטה סנטרים המקומיים – לענן

חברת מחקרי השוק Fortune Business Insights.

חברת מחקרי השוק Fortune Business Insights.

לפי Fortune Business Insights, "במהלך משבר נגיף הקורונה, ארגונים רבים החלו להעביר כמויות אדירות של עומסי מחשוב, מהדטה סנטרים המקומיים – אל הענן. זה הוביל לעלייה אקספוננציאלית בפתרונות השימוש בענן, מה שהוביל לעוד דחיפה בצמיחת שוק האבטחה בענן".

עם זאת, חברת מחקרי השוק צופה כי מגבלות תקציב והגבלות שונות בעולם פרטיות הנתונים, ימתנו את צמיחת השוק בין השנים 2022 ל-2029, שהיה אמור לצמוח עוד יותר.

כך, צפון אמריקה צפויה לשמור על מעמדה המוביל בשוק אבטחת הענן במהלך העשור הנוכחי. זאת, כתוצאה ישירה של יוזמות ממשלתיות, אשר מעודדות השקעות בפתרונות אבטחת מידע בכלל ובענן בפרט, בין היתר. מניע נוסף לצמיחת שוק אבטחת הענן באזור צפון אמריקה נובע משיתופי פעולה מוגברים בין השחקניות הבולטות בתחום – מיקרוסופט (Microsoft), סיסקו (Cisco) ו-יבמ (IBM). זאת, לצד עליית מתקפות הסייבר בכלל והפישינג בפרט באזור.

בפילוח גיאוגרפי, אסיה פסיפיק תהווה נתח נכבד משוק האבטחה בענן, וזאת כתוצאה ממאמצי שיתוף פעולה בין סוכנויות ממשלתיות וגופים פרטיים בכלכלות מתעוררות, כמו סין, הודו, יפן, דרום קוריאה ודרום מזרח אסיה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים