רכישת ענק בסייבר: קסייה קונה את דאטו ב-6.2 מיליארד דולר

דאטו מציעה שירותי אבטחה ותוכנה מבוססת ענן לספקי שירותים מנוהלים עבור ארגונים קטנים ובינוניים ● המממנת העיקרית של העסקה, שמבוצעת במזומן: אינסייט פרטנרס

נרכשת. דאטו

עוד עסקת רכישה גדולה של חברת סייבר: קסייה (Kaseya) האמריקנית, שמציעה כלי לניהול מרחוק של רשתות ארגוניות, הודיעה כי היא רוכשת את חברת הסייבר האמריקנית דאטו (Datto) בסכום של 6.2 מיליארד דולר, שהם 33.5 דולר למניה. העסקה צפויה להיסגר עוד ברבעון הנוכחי.

מדובר בעסקת מזומנים, שממומנת על ידי קונסורציום של משקיעים, שמובל על ידי אינסייט פרטנרס – מה שיהפוך אותה לאחד הבעלים של קסייה. אינסייט פרטנרס הוקמה ב-1995 ומתמחה בהשקעות בסטארט-אפים ובחברות היי-טק בעלות קצב צמיחה גבוה. היא השקיעה ביותר מ-820 חברות, רכשה כ-20 חברות, גייסה מעל 30 מיליארד דולר ומנהלת נכסים בסך כולל של יותר מ-90 מיליארד. אינסייט פרטנרס היא בין חברות ההשקעה המובילות בהיי-טק הישראלי, ומאחוריה השקעות בחברות ישראליות כגון מאנדיי, סנטינל וואן, ווקמי, ג'ייפרוג ו-וויז. כמו כן, היא רכשה את ארמיס וצ'ק מרקס. חברה נוספת – לא ישראלית – שנמצאת בבעלותה היא וים.

דאטו הוקמה ב-2007, ומציעה שירותי אבטחת סייבר ותוכנה מבוססת ענן לספקי שירותים מנוהלים עבור ארגונים קטנים ובינוניים. היא נרכשה לפני כחמש שנים על ידי ויסטה אקוויטי, שמיזגה אותה עם אוטוטסק. החברה מעסיקה כ-1,750 עובדים בבריטניה, גרמניה, דנמרק, אוסטרליה, קנדה, סין וארצות הברית. ההכנסות שלה בשנה הכספית 2021 עמדו על כ-619 מיליון דולר, לאחר שעלו בקרוב ל-20% לעומת 2020.

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים