Windows 11: בקרוב שוב נוכל להחליף דפדפן ברירת מחדל בקלות

מיקרוסופט תיקנה את הבעיה שהטרידה רבים ובקרוב תאפשר לבחור בדפדפן לפי העדפתכם, בלחיצת כפתור אחת

מרעננת. Windows 11.

ביוני 2021 שחררה מיקרוסופט לראשונה את מערכת ההפעלה החדשה שלה, Windows 11, למשתתפי תוכנית Insider. המערכת הופצה לכלל המשתמשים ב-5 באוקטובר 2021 ומאז שדרגו רבים את ה-OS שלהם ל-Windows 11. אך מיד לאחר מכן הגיעו תלונות מהמשתמשים, שנתקלו בסיטואציה המוזרה: הגדרת דפדפן אינטרנט אחר מלבד מה שקבוע כברירת מחדל ב-Windows החדשה – חסומה.

משתמשי מערכת ההפעלה החדשה של מיקרוסופט פשוט לא יכלו להשתמש יותר במעקף שאפשר לפתוח את תוצאות החיפוש בתפריט ה-Start בדפדפן אחר, מלבד ב-אדג' (Edge). ניכר היה שהענקית מרדמונד עושה את כל המאמצים כדי לשכנע את המשתמשים של Windows 11 לדבוק דווקא ב-אדג', שהוא הדפדפן שלה המובנה ב-Windows.

ואולם כעת החברה מתקנת את המצב, שקומם עליה משתמשים.

בקרוב שינוי דפדפן ברירת המחדל של Windows 11 מ-Microsoft Edge ל-כרום, אופרה, פיירפוקס או כל דפדפן אחר לבחירתכם יוכל להתבצע פשוט בלחיצה אחת בודדת, כבעבר.

כל שנדרש לעשות אחרי שהמערכת שלכם תתעדכן בעדכון KB5011563, הוא פשוט לגשת ל-Default Apps בהגדרות, ולקבוע שם את דפדפן ברירת המחדל המועדף עליכם. לאחר שתבחרו, Windows 11 יעדכן עבורכם באופן אוטומטי את כל ההרחבות.

ב-28 במרץ השיקה מיקרוסופט בשקט את התכונה החדשה, כחלק מהתצוגה המקדימה של עדכון "C week" של Windows 11. החברה אמורה להפוך את האפשרות החדשה הזו לזמינה לכל משתמשי המיינסטרים החל מהסט הבא של עדכוני Patch Tuesday, ב-12 באפריל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים