בעל טסלה ישראלי פרסם ציוץ זועם – ואילון מאסק השיב
הטסלה של משה שכטר הושחתה, והוא קבל בטוויטר על כך שמצב Sentrymode, שמאפשר לתעד את המכונית כשהיא חונה, לא מופעל בישראל ● מה הייתה התשובה של מאסק?
משה שכטר הוא אזרח ישראלי בעל טסלה, שמכוניתו הושחתה על ידי אלמונים. אלה חרטו עליה (באנגלית) את הכיתוב "שער הגהינום תל אביב". לאחר המקרה, שכטר צייץ בחשבון הטוויטר שלו ציוץ שבו הוא קבל על כך ששירות Sentrymode של טסלה לא מופעל בישראל, ותייג את לא אחר מאשר אילון מאסק, הבעלים של החברה והאיש העשיר ביותר בעולם (דבר שמאסק עצמו הטיל בו היום ספק). באופן מפתיע או לא, הוא זכה לתשובה.
"הח*א הזה יכול היה להיפסק אם טסלה הייתה מאפשרת את Sentrymode בישראל", כתב שכטר בחשבון הטוויטר שלו. "אילון מאסק, בבקשה עשה את הקסם שלך ופרסם עדכון, כך שמודל ה-3C האהוב והיקר (בישראל) שלנו לא יראה עוד מהשנאה הזאת". לפני שעות אחדות, משהו כמו 16 שעות אחרי שפרסם את הציוץ, שכטר קיבל ממאסק תשובה בת שלוש מילים: "עובדים על זה".
Looking into it
— Elon Musk (@elonmusk) March 27, 2022
Sentrymode הוא מצב שהושק ב-2019 ושעם הפעלתו, המצלמות של מכונית הטסלה יכולות לתעד את מה שקורה בסביבתה כשהיא חונה. כך בעל הרכב יכול לראות, למשל, מעשי ונדליזם כמו זה נעשה ברכבו של שכטר – ואת מי שעשה אותם, או תאונות שעושות בהם מכוניות אחרות – מה שמקל על חברות הביטוח בתביעות אפשרויות נגד מי שביצעו אותן. השימוש במצב הזה מאושר במדינות רבות בעולם, אך לא בישראל, משום שמשרד התחבורה עוד לא אישר אותו.
חברות הביטוח צריכות להיות מושפעות מהממשלה ליצור מנגנון שבודק את המהירות שלך וכמה פעמים את עובד נתיבים. וגם צריך להוסיף מלא מלא מצלמות שולחות דוחות אוטומטים בדואר. רק עם תפגע להם בכיס
Looking into it... הפירוש הוא לא "עובדים על זה" ימתרגמים אנאלפבתים ... התרגום הנכון הוא "בודק את זה". וכוונתו הייתה שבדרך כלל זה אמור להיות פועל ולראות אם באמת לישראל יש יחס מיוחד בנושא.. וזה באמת באמת טסלה מאיזושהי סיבה בקיצור חלאס עם הגוגל טרנסלייט תלמדו אנגלית
מכחישים כל קשר לתרגום... תנסו באפל אצל סירי...
משרד התחבורה פח
בישראל משרד התחבורה עוסק בבעיות מיגדריות קשות מאד. שרת התחבורה עסוקה/עסוק בשטויות. רוצות /רוצים חושבות/חושבים
שרת התחבורה עסוקה בטמפרטורה ברכבת...
רכבת יותר חשוב תכלס, בכיינים...
😂😂😂😂 בהייטק ״עובדים על זה״ - מילה מכובסת ל ״עוף לכל הרוחות וזה לא ממש מעניין אותנו״.
לכן אני לא סובל טסלה
Looking into it = בודק את זה ולא "עובדים על זה"
Looking into it זה לא בדיוק 'עובדים על זה'... זה יותר 'נבחן את הנושא'
משרד התחבורה זה נורא . היה רע ואצל הנוכחית פשוט זוועה. עפה על עצמה ומעיפה ציוצים וסרטונים ופוסטים אבל בשטח זוועה.
אחלה אילון
לא צריך אישור של משרד התחבורה למשהו שאינו משפיע על עצם הנהיגה ברכב. הרי כל אחד יכול להתקין ברכבו מצלמות אבטחה ללא שום קושי.
לא צריך ללכת רחוק, קחו את מה שאנחנו רואים כל הזמן. השעה 10:00, הכבישים כבר דיי ריקים אך תמיד יש את הדראק נהגים שהופכים את נתיב שמאל לנתיב הפרטי שלהם והם כלל לא מתרגשים מזה שאתה מסמן באורות או נצמד, לגורמים לך לעקוף מימין. בחול אותו נהג כבר היה בלי רישיון.
לידיעתך בחו"ל קיים נוהל של שמירה על נתיב ולא שמירה על הימין (ברוב המקומות). אם ישראל היתה מאמצת את הגישה הזאת כל אחד יוכל לשייט באיזה מסלול שנוח לו מבלי שהנודניקים יהבהבו אותו למוות.
הנתיב השמאלי נועד לעקיפה. אם את רוצה לנוע ב 40 קמ"ש, עשה זאת בנתיב הימני. היתנהגותך בכביש היא התנהגות של חוליגן המצפצף על האחר.
אתה מתכוון שמותר לך להיצמד ב 160 לרכב לפניך ולחשוב שהוא לא בסדר - התשובה של המשטרה הייתה צ"ל לעקל לך את הרכב ולבטל רישיון נהיגה לנצמד ל 10 שנים
לא נכון. מאיפה הפלצת את זה?
אני לא יודע באיזה חו"ל אתה נוהג לבקר. תנסה לסוע בגרמניה בנתיב הימני מתחת ל 140 ותחזור לספר לנו חוויות
ממש ממש קישקוש. בכל העולם רכב איטי יותר צריך לזוז ימינה (או שמאלה בהגה ימני)
נהגים בורחים מאיכות הכבישים הנמוכה בנתיב הימני
בחול הנהגים לא עצבניים , נוסעים לפי החוק ולא טסים בנתיב השמאלי וגם אם מישהו נוסע בנתיב השמאלי , לא מתעצבנים ומחכים שיעבור ימינה