גייטבטר זכתה בתחרות אתגרים בינלאומית העוסקת בכושר למבוגרים

הסטארט-אפ הישראלי השתתף בתחרות, שנערכה ביוזמת האקסלרטור AARP Innovation Labs ו-MassChallenge ● הטכנולוגיה של החברה משלבת מציאות מדומה וגיימיפיקציה באימון מוטורי-קוגנטיבי, בזמן אימון על הליכון ספורט

גימיינג ומציאות מדומה תוך כדי אימון מוטורי-קוגניטיבי של מבוגרים. גייטבטר.

חברת גייטבטר (GaitBetter) הישראלית זכתה בשבוע החודש (ב-15 במרץ) בתחרות האתגרים הבינלאומית היוקרתית, שהתקיימה וירטואלית ביוזמת האקסלרטור AARP Innovation Labs ומאיץ הסטארט-אפים הבינלאומי MassChallenge, המוכר בזירת ההיי-טק הישראלית.

מבין עשרות מועמדים עלו לגמר חמישה פיינליסטים, שהתמודדו על הצגת פתרונות טכנולוגיים בעלי ערך ומשמעות בכל גיל, לרבות עבור האוכלוסייה המבוגרת, ויאפשרו למבוגרים להישאר פעילים, ניידים ועצמאיים גם בגילם המתקדם.

הפתרונות הטכנולוגים שהציגו החברות התבססו על מחקרים המעידים כי ביצוע הפעולות באמצעות הטכנולוגיה מעניק למשתמשים הנאה, סיפוק וערך, לצד שימור היכולות התפקודיות, הפיזיות והקוגנטיביות, ואף דוחק את השלב בו מבוגר הופך להיות נתמך ותלוי בעזרה. 

הטכנולוגיה של גיייטבטר הוכרזה רשמית על ידי שופטי התחרות כפתרון המנצח עבור מבוגרים, המשלב את עולם הגימיינג והמציאות המדומה באימון מוטורי-קוגניטיבי (תוך הליכה על הליכון ספורטיבי). טכנולוגיה שהוכחה מחקרית (במעבדה לחקר תנועה וקוגניציה באיכילוב) ביעילותה במניעת נפילות, וחיזוק הביטחון העצמי של מבוגרים ואנשים עם הפרעות הליכה ו/או קשיים בתנועה.

דרך לאיכות חיים גם בגיל מבוגר. כושר למבוגרים בעזרת טכנולוגיית גייטבטר.

דרך לאיכות חיים גם בגיל מבוגר. כושר למבוגרים בעזרת טכנולוגיית גייטבטר.

רתימת הטכנולוגיה למגמת אריכות החיים ולטובת הזיקנה החדשה 

זו שנה רביעית ברציפות שבה מתקיימים "אירועי אתגר וחשיפה" בנושאים שונים, מתוך מטרה לעודד יזמים, משקיעים ומפתחים להיחשף להזדמנויות עסקיות הגלומות במגמת אריכות החיים.

האקסלרטור AARP Innovation Labs מהווה חלק מתוכנית האצה של ארגון הגימלאים המוביל בארה"ב, AARP – American Association for Retired People, המונה למעלה מ-45 מיליון חברים.

הארגון מקדם בשנים האחרונות פתרונות ומענים מבוססי טכנולוגיה עבור האוכלוסייה המבוגרת.

מטרת התוכנית של האקסלרטור AARP Innovation Labs היא לאתר טכנולוגיות וסטארט-אפים מרחבי העולם, לאפשר להם התפתחות וצמיחה תוך סיוע במשאבים, יצירת קשרים ושימוש במאגרי המידע של הארגון, הנחשב לאורים ותומים בתחום הזיקנה החדשה בעולם.

לדברי חיליק הררי, מנכ"ל חברת גייטבטר: "אנו גאים מאד על הזכייה בתחרות היוקרתית ונרגשים להשתתף בתוכנית ההאצה של ה-AARP Innovation Labs. מדובר בצעד חשוב בחדירה שלנו לשוק האמריקני, בייחוד העובדה שהשיטה והטכנולוגיה של גייטבטר קיבלו כעת גם אישור של ה-FDA".

הררי סיכם באומרו כי "החשיפה של תוכניות ההאצה לארגון הגימלאים האמריקני AARP ולמקבלי ההחלטות לארגונים וחברות בתחום הזיקנה החדשה הינה צעד גדול לתרומתנו בשיפור איכות החיים של מבוגרים בארץ ובעולם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים