אינטרנט אקספלורר – הסוף מתקרב

מיקרוסופט הזכירה לציבור המשתמשים כי הדפדפן הוותיק, שבינתיים הוחלף ב-אדג', עומד להפסיק לקבל עדכונים ולמעשה לחדול מלהיות דפדפן עצמאי ב-15 ביוני הקרוב ● מה בכל זאת ישאר ממנו אחר כך?

ביי ביי, מר אינטרנט אקספלורר.

בעוד שלושה חודשים יסתיים עידן משמעותי מאוד ביקום הדיגיטלי: אינטרנט אקספלורר (Internet Explorer), הדפדפן הוותיק של מיקרוסופט (Microsoft), יחדל להתקיים כיישום עצמאי. לכבוד המאורע, וגם כדי להזכיר שהמועד הולך ומתקרב, שחררה החברה הודעה מפורטת.

מיקרוסופט כבר הודיעה לפני שנה כי ה-15 ביוני 2022 יהיה היום בו היא תפסיק לתמוך ב-IE, שהגיע עד גרסה 11 לפני שהוחלף בידי  דפדפן אדג' (Edge) – שמאז הוחלף גם הוא בגרסה מעודכנת של Edge, כזכור. עדכון למערכת ההפעלה יגרום לכל מי שילחץ על הצלמית של IE להפעיל למעשה את הדפדפן החדש יותר, שיופעל במצב תאימות. מצב התאימות אפשרי כי מיקרוסופט משאירה מתחת גם את המנוע הבסיסי של IE.

מצב התאימות, עם זאת, ימשיך בהיבטים מסוימים עד זמן די רב עבור שימושים, בעיקר ארגוניים, שעדיין משתמשים במנוע של IE 11. או כפי שבמיקרוסופט בעצמם מציינים בתזכיר הרשמי ששחררו: "הוא בעצם יפסיק לעבוד בגרסאות מסוימות של Windows 10".

כך, לדוגמה, התמיכה בדפדפן הישן למעשה תימשך עד עמוק ב-2029 עבור גרסת ה-IoT של חלונות, ובחלק מהגרסאות הארגוניות יש תמיכה עד מאי 2023, כולל תמיכה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים