ויז'ואל סקיוריטי תפיץ בישראל את אייר-איי

החברה פיתחה טכנולוגיה המבקרת ומגינה על מרחב התקשורת האווירית של ארגונים וחברות מפני הפרות של מדיניות הסייבר של התקשורת האלחוטית בארגון וכנגד התקפות זדוניות שמגיעות ממרחב זה

מייסדי אייר-איי. משמאל: רועי קרן, עמיחי שולמן, אוהד פלוטניק ושלמה טובול.

ויז'ואל סקיוריטי מונתה כמפיצה הרשמית בישראל של אייר-איי (AirEye). ויז'ואל סקיוריטי היא זרוע הפצת פתרונות הגנת נתונים ואבטחת סייבר של ויז'ואל ד.ג.

אייר-איי פיתחה טכנולוגיה המבקרת ומגינה על מרחב התקשורת האווירית של ארגונים וחברות מפני הפרות של מדיניות הסייבר של התקשורת האלחוטית בארגון וכנגד התקפות זדוניות שמגיעות ממרחב זה. אייר-איי הוקמה ב-2019 על ידי היזמים שלמה טובול, אוהד פלוטניק, עמיחי שולמן ורועי קרן, מומחים מובילים בתחום אבטחת המידע והסייבר בישראל ויזמים של כמה סטארט-אפים מצליחים בתחום.

המערכת של אייר-איי מנטרת את המרחב האווירי סביב הארגון ומבצעת ניתוח מתמיד של כל תעבורת המידע האלחוטי בכל הערוצים אשר משודרים במרחב האווירי שלו בזמן אמת. היא מזהה סוגי ציוד ארגוני, מסווגת אותם לפי ואוכפת אותם כנגד מדיניות הסייבר הארגונית של התקשורת האלחוטית. בהתאם לכך, המערכת חוסמת באופן אוטומטי חיבורים שלא על פי מדיניות הארגון, חיבורים חשודים וחדירות לא מורשות למרחב התקשורתי של הארגון, כאשר כל חסימה כזו גם מדווחת להנהלת הארגון. הפתרון של אייר-איי פועל ללא צורך ב-agent ובלי שינויי ארכיטקטורת רשת אצל הלקוח (out-of-band), כאשר עצם חסימת ההתחברות הבעייתית היא נקודתית ונעשית ללא קריאת הדטה של הודעות התקשורת וללא השפעה על ביצועי התקשורת בארגון.

לדברי ינון גולן, מנהל פעילות ויז'ואל סקיוריטי, "אייר-איי מספקת בקרה והגנה מלאה מאיומים במרחב האווירי של הארגון ומונעת גישה לא מורשית לרשת הארגונית. בין היתר, המערכת מזהה רשתות אלחוטיות 'נחבאות', כגון רשתות שבאות בילט-אין במכשירים, רשתות שנדלקו ידנית על ידי טכנאים, נקודות חמות של עובדים וכו'.  אך שם זה לא נגמר. המערכת בעצם הופכת לכלי לאכוף את מדיניות הסייבר של הרשתות האלחוטיות בארגון. היא מונעת בצורה אוטומטית מכל מרכיב בעל יכולת חיבור כפול לרשת הארגונית מלקבל גישה אלחוטית, היא מגינה מ-FragAttacks וכן מחטיפת חיבוריות של מכשירים ארגוניים ומונעת זליגת מידע מערוצים אלחוטיים לא מנוטרים".

לדבריו, "עד לאייר-איי לא היו לאנשי הסייבר בארגון יכולת לאכוף את מדיניות הסייבר של התקשורת האלחוטית בארגונם. לכל היותר יכלו טכנאים להסתובב ברחבי הקמפוס ולחפש רשתות דלוקות – כמובן פתרון לא יעיל ובטח שלא מספק. כמובן, לא הייתה יכולת ניטור של כלל הרשתות האלחוטיות במרחב האווירי של הארגון 24/7, אכיפה של מדיניות סייבר אלחוטית והגנה מפני איומים. סוף סוף יש פתרון שסוגר את ה"חור" הגדול ברשת הארגונית".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים