סנטינל וואן רוכשת את חברת הסייבר אטיבו נטוורקס תמורת 616 מיליון דולר

אטיבו, המתמחה במוצרי ניהול זהויות, מוסיפה לפלטפורמה של סנטינל יכולות של הגנה על זהויות וזיהוי חריגות בשימוש

תומר ויינגרטן, ממייסדי ומנכ"ל סנטינל וואן.

סנטינל וואן הודיעה כי חתמה על הסכם סופי לרכישת אטיבו נטוורקס (Attivo Networks), חברת סייבר המתמחה במוצרי ניהול זהויות (Identity management) והטעיה (Deception), על מנת להרחיב את יכולות פלטפורמת ה-EDR שלה. סכום הרכישה הוא 616 מיליון דולר, שישולמו במזומן ובמניות, והרכישה צפויה להתבצע ברבעון השני של שנת הכספים של סנטינל (אפריל-יוני 2022) בכפוף לאישורים רגולטוריים.

אטיבו נטוורקס הוקמה בשנת 2011 בקליפורניה וגייסה עד היום כ-60 מיליון דולר.

ניק וורנר, סמכ"ל הכספים בסנטינל, אמר, ש"המעבר לעבודה היברידית והשימוש הגובר בתשתיות ענן הביאו לכך שניהול זהויות משתמשים הפך לנדבך משמעותי באבטחה של הארגון. הרכישה הוסיפה לפלפטפורמה שלנו יכולות של הגנה על זהויות וזיהוי חריגות בשימוש, שיסייעו לארגונים להגן על עצמם מפני מתקפות מתוחכמות".

תומר ויינגרטן, מנכ״ל ומייסד סנטינל, אמר, כי "הרכישה של אטיבו מחזקת את המחויבות שלנו לספק את פתרון ה XDR המקיף והאוטונומי ביותר. ניהול והגנה על זהויות משתמשים בארגון הוא חלק אינטגרלי מפתרון זה".

טושאר קות׳ארי, מנכ״ל אטיבו, אמר בעקבות הרכישה, כי "הפתרונות שפיתחנו משלימים את היכולות של סנטינל בתחום ההגנה על זהויות ומשפרים בצורה משמעותית את יכולת ההגנה של ארגונים על מידע רגיש. השילוב של יכולות אלו עם הפלטפורמה האוטונומית של סנטינל יביא לזיהוי והגנה בזמן אמת מפני ניצול לרעה של פרטי הזדהות של משתמשים בארגון".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. ישודרג יותם גוטמן!

    ובמהרה. קנו לו חולצות מחוייטות

אירועים קרובים