Shift4 רוכשת חברת תשלומים ישראלית ב-575 מיליון דולר

הנרכשת, פינרו, מציעה שירותי תשלומים לאתרי אי-קומרס ● עד לפני כחודשיים היא נקראה קרדורקס ● הרוכשת מספקת שירותי סליקה, בין היתר לסטארלינק של אילון מאסק

יגאל רותם, מייסד ומנכ"ל פינרו.

פינרו (לשעבר קרדורקס), שמציעה שירותי תשלומים לאתרי אי-קומרס, מתמזגת עם Shift4 האמריקנית, בעסקה בשווי של 575 מיליון דולר – כך הודיעו שתי החברות. החברה הממוזגת תספק פתרונות סליקה ותשלומים לחברות אי-קומרס ולנקודות מכירה ברחבי העולם.

יש לציין שפינרו מחזיקה ברישיון של חברות האשראי ויזה ומסטרקארד, והיא בעלת רישיון בנקאות מלא באיחוד האירופי. היא פועלת מזה 14 שנים בתחום האי-קומרס ועל פי ההערכות שלה, היא צפויה לסיים את השנה עם מחזור סליקה בסך של 15 מיליארד דולר. החברה, שממוקמת בהרצליה ומעסיקה כ-400 עובדים, שינתה את שמה מקרדורקס לפינרו לפני כחודשיים. היא הוקמה על ידי יגאל רותם, מייסד פאואר דיזיין, במטרה לספק שירותי סליקה לאתרי סחר גלובליים.

Shift4 פעילה מזה כ-25 שנים בשוק האמריקני ונסחרת בבורסה של ניו יורק בשווי שוק של כשלושה מיליארד דולר. החברה מספקת את פתרונות הסליקה שלה בעיקר למסעדות ולבתי מלון. חברה מתחום אחר שנמצאת בין הלקוחות שלה היא סטארלינק, שמהווה חלק מקבוצת SpaceX של אילון מאסק, שתספק שירותי אינטרנט לווייני לאוקראינה, במידה שהרוסים ינתקו אותה מגישה לרשת כחלק מהמלחמה המתנהלת באזור.

עוד רכישה – של חברה לגיוס קריפטו למלכ"רים

ג'ארד איזקמן, מנכ״ל ומייסד Shift4, אמר כי "לרבים מהלקוחות שלנו יש צורך בפתרונות גלובליים – דבר המהווה הזדמנות מיידית לנוכח העסקה. פינרו תספק לנו את פתרונות התשלומים בזירה הגלובלית ותאפשר את ההתפשטות הגלובלית שלנו, באופן שמשלים את פעילותנו בשוק האמריקני".

רותם ציין כי "היכולת ליישם את הטכנולוגיות שלנו בקרב שחקנית כמו סטארלינק היא ביטוי של מימוש מה שאנחנו שואפים לו מיום היווסדנו".

לצד הרכישה של פינרו, Shift4 הודיעה כי היא קנתה חברה נוספת – The Giving Block האמריקנית, שמתמחה בגיוס כספים לארגונים ללא מטרות רווח באמצעות מטבעות קריפטוגרפיים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים