לינקדאין בעסקה ראשונה בארץ: רוכשת את אוריבי בכ-90 מ' דולר
ענקית המדיה החברתית העסקית בחרה לאסוף לחיקה סטארט-אפ ישראלי המתמחה בניתוח דטה עסקית, שנמצא בבעלות איריס שור, שזה לה האקזיט השני ● החברה הנרכשת תהפוך למרכז המו"פ הראשון של לינקדאין בישראל
לינקדאין, הרשת החברתית העסקית הגדולה בעולם, הודיעה אתמול (ב') כי היא רוכשת את אוריבי (Oribi) – סטארט-אפ ישראלי המפתח טכנולוגיה לניתוח מידע שיווקי. סכום העסקה לא דווח רשמית אך מוערך ב-80-90 מיליון דולר.
לינקדאין מעוניינת ברכישה כדרך להתפתחות חדשנית בתחום טכנולוגיית המדידה השיווקית, וכן משום שעסקה זו עתידה לסייע ללקוחותיה להגיע לקהלי היעד שלהם בקנה מידה רחב יותר. אוריבי תהפוך עם סיום הרכישה למרכז המחקר והפיתוח הראשון של לינקדאין בישראל.
אוריבי הוקמה ב-2016 על ידי היזמית איריס שור, המנכ"לית שלה, שבעברה כבר מחזיקה באקזיט אחד – היא מכרה את החברה הראשונה שייסדה, ויז'ואל טאו (Visual Tao), לאוטודסק (Autodesk) בשנת 2009 בעבור סכום שהוערך ב-20-30 מיליון דולרים.
מה עושה אוריבי וכיצד תתרום ללינקדאין?
אוריבי מסייעת לחברות לעשות אופטימיזציה של קמפייני שיווק. הטכנולוגיה של החברה מספקת תובנות מתקדמות על ערוצי השיווק והמסרים שבהם משתמשות חברות. כעת, לדבריה, באמצעות שילוב הטכנולוגיה של אוריבי אל תוך פלטפורמת השיווק של לינקדאין, לקוחות יוכלו למקסם את ההחזר על ההשקעה (ROI) שלהם באסטרטגיות שיווק.
עם יותר מ-57 מיליון עסקים גלובליים אשר בונים את מותגיהם בלינקדאין, ומעל 24 אלף אירועים וירטואליים שנוצרים מדי שבוע, לינקדאין הפכה לפלטפורמה בולטת במיוחד, בזכות יכולות החיבור שלה בין ארגונים לקהילות עסקיות ולעובדים.
תומר כהן, מנהל מוצר ראשי בלינקדאין: "ללינקדאין יש כיום יותר מ-810 מיליון משתמשים ויותר מ-57 מיליון עסקים גלובליים. הלקוחות והשותפים שלנו נעזרים בפלטפורמת לינקדאין כדי לבנות את המותגים שלהם, להתחבר לקהלי יעד עסקיים, ולהצמיח את עסקיהם. אנחנו מתמקדים בסיוע ללקוחותינו, מאנשי שיווק ועד מגייסים, להפיק תובנות ישימות שבאמצעותן יקבלו החלטות חכמות יותר ותוצאות עסקיות טובות יותר. הצוות של אוריבי מביא עימו מומחיות אנליטית שתעזור לנו לשדרג את היכולות השיווקיות במוצרים ובשירותים השונים שלינקדאין מעניקה. הטאלנט של אוריבי יהיה הראשון לעבוד במרכז של לינקדאין בישראל".
איריס שור, מייסדת ומנכ"לית אוריבי: "הטכנולוגיה שלנו מאפשרת לחברות לקבל ערך מקסימלי מאסטרטגיות הפרסום שלהן. לקוחות יכולים למדוד בקלות המרות מאתר דרך תיוג אוטומטי וטכנולוגיה נטולת קוד, ולבנות קהלי יעד אפקטיביים יותר. אנחנו מתרגשים לקראת הרחבת הגישה לטכנולוגיה שלנו, במטרה לסייע ליותר לקוחות להגיע לקהליהם ולשפר את ה-ROI על ההשקעה השיווקית שלהם".
תגובות
(0)