מי הם מנהלי השיווק המצטיינים ב-IT?

טקס מצטייני המיחשוב והמנמ"רים המצטיינים נערך אתמול (ב') ובמסגרתו הוכתרו גם שמונה מנהלי שיווק ב-IT שזכו באותות הצטיינות על פעילותם בשנת 2021

תחרות מצטייני המחשוב IT Awards של אנשים ומחשבים

שמונה מנהלי שיווק ב-IT זכו באותות הצטיינות על פעילותם בשנת 2021.

ההכרזה על הזכיות נערכה במסגרת IT Awards 2022, תחרות מצטייני המחשוב לשנת 2021 של אנשים ומחשבים. מנהלי השיווק הזוכים קיבלו את הפרס בטקס בהפקת אנשים ומחשבים, שנערך אתמול (ב') באולם האירועים East בתל אביב. את הטקס הנחו פלי הנמר, יזם ונשיא אנשים ומחשבים, ונטלי גבאי, סמנכ"לית שיווק, כנסים ואירועים של הקבוצה. תחרות מצטייני המחשוב מתקיימת זו השנה ה-19 על ידי אנשים ומחשבים, שחוגגת יותר מארבעה עשורי שנות פעילות בקהילת ה-IT.

עדה אהרוני, מנהלת שיווק מגזר ציבורי ב-Google Cloud
"לאהרוני", נכתב בנימוקי הזכייה, "יש תריסר שנות ניסיון בתפקידי שיווק שונים בתעשיית ההיי-טק והטלקום. עד באחרונה היא הובילה פעילות עם שותפים עסקיים בישראל ומזרח אירופה. החל מאוקטובר 2021 היא מנהלת את פעילות השיווק למגזר הציבורי, בין היתר בעקבות זכייתה של גוגל במכרז הענן הממשלתי נימבוס".

מלי לוזון, מנהלת שיווק מגזר האנטרפרייז ב-Amazon Web Services ישראל
"לוזון", נכתב, "הצטרפה ל-AWS ב-2020, לאחר שמילאה מגוון תפקידי שיווק ומכירות בחברות טכנולוגיה. בשנתיים האחרונות היא הובילה תוכניות שיווק הכוללות יצירת מהלכים יצירתיים המבוססים על account based marketing, ולצד פעילויות ליצירת מודעות בפניה לקהלי יעד שונים".

ניר ממן, סמנכ"ל השיווק של בינת תקשורת מחשבים. צילום: יח"צ

ניר ממן, סמנכ"ל השיווק של בינת תקשורת מחשבים. צילום: יח"צ

ניר ממן, סמנכ"ל שיווק בבינת תקשורת
"ממן הוביל אסטרטגיה ששמה לה למטרה, להמשיך בפעילות הקבוצה", ציינו בנימוקי הבחירה, "וזאת למרות המכשולים והאתגרים הלא צפויים שהיו בשנתיים האחרונות. בין היתר הוא הוביל פעילות וירטואלית מגוונת, וובינרים, שולחנות  עגולים, לצד  כנסים פיסיים, כמו גם פעילויות פיזיות בין הסגרים".

אורטל ליבלר קדוש, מנהלת השיווק של רד-האט. צילום: יוסי גם זו לטובה

אורטל ליבלר קדוש, מנהלת השיווק של רד-האט. צילום: יוסי גם זו לטובה

אורטל ליבלר, מנהלת  מערך השיווק של רד האט לאזור ישראל, יוון וקפריסין, ומנהלת השיווק של מרכז המחקר והפיתוח של החברה בישראל
"ליבלר", ציינו השופטים, "היא בעלת יותר מ-15 שנות ניסיון בעולמות השיווק ב-B2B וב-B2C. השנה היא הקימה צוות שיווק, הפועל באופן צמוד עם אנשי המכירות, לעמידה ביעדים העסקיים של החברה, באמצעות אסטרטגיית שיווק ותוכנית הכוללת פעילויות PR, קמפיינים, אירועים, סדנאות מקצועיות, מיטאפים ועוד, יחד עם שותפי החברה. באחרונה קודמה גם לתפקיד ניהול השיווק של מרכז המו"פ הגדול של החברה ברעננה".

עופר פיבושביץ, מנהל אגף שיווק עסקי, בזק בינלאומי
"ב-2021", נכתב, "האגף בראשות פיבושביץ התמקד בשיווק היברידי, מותאם לשוק ה-IT המשתנה, עם היצע פתרונות לעבודה מהבית, האצת תהליכים ועוד. האגף בראשותו המשיך לפעול בתקופת הקורונה בזהירות המתבקשת, אבל בלי להוריד את הרגל מהגז. פעילות זו הצליחה להניע מכירות, ליצור ביקושים, ולהגיע ליעדים העסקיים".

שירה רז מייזנר, סמנכ"לית השיווק של מטריקס. צילום: שרה נדאו

שירה רז מייזנר, סמנכ"לית השיווק של מטריקס. צילום: שרה נדאו

שירה רז מייזנר, סמנכ"לית השיווק של מטריקס
"רז מייזנר החלה את דרכה במטריקס ב-2006", נכתב, "כרפרנטית השיווק של פתרונות BMC. לאחר זמן קצר, קודמה לתפקיד מנהלת השיווק של חטיבת מוצרי התוכנה במטריקס, תפקיד בו שימשה במשך שמונה שנים. ב-2014 מונתה לתפקיד מנהלת השיווק של כל מטריקס וב-2018 הצטרפה להנהלת החברה. את ההיכרות עם ענף ההיי-טק היא החלה כמפיקת אירועים באנשים ומחשבים. בתפקידה היא מנהלת את כלל הפעילות השיווקית של החברה ועשרות חברות הבנות שלה".

דנה כהן, מנהלת השיווק של דל טכנולוגיות. צילום: גואי כהן

דנה כהן, מנהלת השיווק של דל טכנולוגיות. צילום: גואי כהן

דנה כהן, מנהלת שיווק דל ישראל
"כהן בעלת ניסיון של 15 שנים כמנהלת שיווק בתחומי הטכנולוגיה", נכתב בנימוקים. "ב-2021 היא המשיכה לפתח ולדייק את פעילות השיווק בהתאם לאתגרי התקופה. אלה כללו פיתוח ויישום פעילויות אסטרטגיות רחבות. היא הביאה לפעילויות היברידיות, המשלבת בין הפיזי לדיגיטל, שמטרתן להגדיל את כיסוי הלקוחות בשוק המקומי, ולקדם את היצע המוצרים הרחב לקהלים רלוונטיים".

אנג'י גפן, מנהלת השיווק, מיקרוסופט ישראל.

אנג'י גפן, מנהלת השיווק, מיקרוסופט ישראל. צילום: אייל מרליוס

 אנג'י גפן, מנהלת השיווק, מיקרוסופט ישראל
"באמצעות תכנון אסטרטגי ודיוק, גפן העמיקה את המודעות למותג מיקרוסופט ואת ההיכרות עם מוצרי החברה. בנוסף, היא חיזקה את הקשר של הארגונים השונים עם הסניף הישראלי של הענקית מרדמונד, בדגש על שיווק הענן של מיקרוסופט לתעשיות הפיננסים והבריאות ועל מיצובה של מיקרוסופט כחברת הגנת סייבר. לקראת פתיחת הדטה סנטר של מיקרוסופט בישראל בחודשים הקרובים, מתוכננים מהלכי שיווק מדויקים נוספים. גפן הביאה להגדלת נתח השוק של החברה בשווקי מפתח באמצעות שיווק אסטרטגי; לשינוי תפישת המותג באמצעות טקטיקות מונחות לקוח; להובלת תקציב פיננסי באמצעות השקעות של החברה; לעבודת צוות, עבודת צוות, עבודת צוות – ולהובלה בדוגמה אישית, תוך כוונה ובהירות, הקשבה ואדיבות".

השתתף בהכנת הידיעה: יהודה קונפורטס

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים