בלעדי

נטסקופ מרחיבה את הפעילות בישראל – ופותחת סניף מקומי

עידן בן נאים, יוצא צ'ק פוינט ופייראיי, מונה למנהל הפעילות של ענקית האבטחה בענן בארץ ● החברה כבר מפעילה בישראל חוות שרתים

עידן בן נאים, מנהל הסניף הישראלי של נטסקופ.

נטסקופ, שפועלת בעולם אבטחת המידע והגנת הסייבר בענן, פותחת סניף בישראל – כך נודע לאנשים ומחשבים. בראש הסניף הישראלי החדש מונה לעמוד עידן בן נאים.

בן נאים, בן 44, הוא בעל כ-10 שנות ניסיון בעולמות הגנת הסייבר. בעבר הוא שימש כמנהל המגזר הפיננסי בצ'ק פוינט ישראל, ובחמש השנים האחרונות היה מנהל לקוחות אסטרטגים בפייראיי ישראל. הוא בעל תואר ראשון בניהול עם התמחות בשיווק מאוניברסיטת בן גוריון בנגב.

יש לציין שנטסקופ הוקמה ב-2012 ופועלת בתחומי אבטחת גישה לשירותי ענן והגנה על משתמשים ארגוניים באשר הם. מטה החברה נמצא בסנטה קלרה, קליפורניה, היא מונה כ-1,500 עובדים ויש לה מרכז פיתוח בבנגלור שבהודו, כמו גם משרדים בסן פרנסיסקו, רדמונד, ניו יורק וסנט לואיס בארצות הברית, וכן בלונדון, מלבורן וסינגפור.

מאז הקמתה גייסה החברה 740 מיליון דולר. ביולי האחרון היא גייסה את הסכום הגדול ביותר מאז הוקמה – 340 מיליון דולר, ובכך יותר מהכפילה את שוויה – משלושה מיליארד דולר ב-2020 ל-7.5 מיליארד. הנהלת נטסקופ מעריכה שעד 2024 היא תגיע לשווי של כ-30 מיליארד דולר. נטסקופ מסרה שבשנים האחרונות היא חוותה צמיחה שנתית ממוצעת של כ-80% במספר הלקוחות הארגוניים שלה, שמונים 25% מחברות הפורצ'ן 100.

המטרה: תעבורת נתונים בפחות מ-15 מילי-שניות

פלטפורמת האבטחה בענן של החברה נועדה לספק לארגונים הגנה מפני איומים ואובדן נתונים בקלאוד ומחוצה לו, לצד נראות ויכולת לקבלת תובנות בזמן אמת ברוב שירותי הענן הציבוריים – Azure של מיקרוסופט, כמו גם גוגל קלאוד ו-AWS.

הפתרון שמציעה נטסקופ עוקב אחרי מידע – החל בנתונים שנוצרו ונחשפו בענן, וכלה בנתונים שעוברים באפליקציות ובמכשירים אישיים לא מנוהלים. המעקב אחר המידע מאפשר הגנה על הנתונים ועל המשתמשים בכל מקום, לצד יכולת לנטרול בעיות עתידיות פוטנציאליות. הפתרון מתחבר למערכות סיסקו ודרופבוקס, למערכות השיתופיות של סיילספורס, גוגל ומיקרוסופט, ולמערכות הדואר של הענקית מרדמונד. נטסקופ מדורגת ברביע הקסם של גרטנר לתחום ה-CASB (ר"ת Cloud Access Security Brokers).

לפני יותר משנה הקימה נטסקופ חוות שרתים פרטית גדולה בתל אביב, בעלות של כ-100 מיליון דולר, ועכשיו היא פותחת סניף ישראלי. החווה מספקת ענן פרטי מאובטח, בעיקר לגופים פיננסיים ולגופים רגישים נוספים. כך היא מספקת שירות מהיר ומאובטח ללקוחות ישראליים בלי פגיעה בחוויית המשתמש או התפשרות על מנגנוני אבטחה. לפי החברה, העובדה שהרשת הפרטית נמצאת בישראל מונעת ממידע לצאת מגבולות המדינה ומסייעת לעמוד ברגולציה המוטלת על ארגונים שמחויבים לאחסן את המידע שלהם בארץ, כמו חברות ביטוח, חברות פיננסיות, ממשל צבא וביטחון, וארגוני בריאות. נטסקופ הקימה מאות שרתים ברחבי העולם, עם רשת שרתים פרטית שממוקמת ביותר מ-50 מדינות, כאשר היעד שלה הוא קישוריות ותעבורת נתונים במהירות של פחות מ-15 מילי-שניות בין האתרים השונים.

תגובות

(4)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. מאיר

    בהצלחה ! עידן תותח בתחום ויקח את החברה חזק למעלה 💪💪

אירועים קרובים