משרד עורכי הדין בלטר, גוט, אלוני ושות' עבר לענן של קבוצת Y-tech

מערכות המידע הנפרדות של סניפי פירמת עורכי הדין אוחדו למערכת ענן אחת, המאחסנת את כל המסמכים ומריצה את כל האפליקציות, עם נגישות מלאה מכל מכשיר ומכל מקום, כשהם מוגנים בחבילת אבטחת הסייבר CyberRing

תומר שוייצר, מייסד ומנכ"ל Y-tech

בלטר, גוט, אלוני ושות', אחד ממשרדי עורכי הדין הגדולים בישראל, השלים פרויקט הגירה של כל מערכות ה-IT והאפליקציות לתצורת ענן פרטי וירטואלי בענן של קבוצת Y-tech, בהיקף כספי של שני מיליון שקלים, שכולל גם תחזוקה שוטפת ושירותי תמיכה וניטור. הפרויקט בוצע על ידי צוותי הענן של Y-tech.

משרד עורכי הדין, המתמחה בתחומי המשפט האזרחי, המנהלי והמסחרי, מעסיק כיום כ-120 עובדים בתל אביב ובסניפים בחיפה, בירושלים, בטבריה וביגור. במהלך בניית השותפויות המשיך כל סניף להפעיל מערכת IT נפרדת, שכללה שרתים מקומיים, אפליקציות ומחשבי קצה (בתצורת שרת/לקוח) שהיו מנותקות זו מזו.

במסגרת הפרויקט איחדה Y-tech את מערכות המידע הנפרדות למערכת ענן אחת, המאחסנת את כל קובצי המסמכים של המשרד ומריצה את כל האפליקציות המשרדיות, תוך מתן נגישות מלאה לעורכי הדין בכל מכשיר קצה ומכל מקום. בין אפליקציות הענן שהותקנו: אופיס 365, 'משפטית', תוכנות אקטואריה, תרגום, הנהלת חשבונות ועוד. ריכוז הנתונים הדיגיטליים במקום אחד נותן מענה לכל הלקוחות גם מסניפים אחרים של הפירמה על ידי כל עורכי הדין מסניפי המשרד הרבים.

בנוסף, Y-tech הטמיעה בענן של הפירמה את חבילת אבטחת הסייבר CyberRing פרי פיתוחה, ומוקד הסייבר (SOC) של Y-tech מנטר את הענן של המשרד באופן רציף 24×7 לצורך זיהוי ובלימה של מתקפות ומבטיח תגובה מהירה לכל בעיה באמצעות מענה אוטומטי ו/או אנושי.

עו"ד רני גוט, שהוביל את המעבר, ציין, כי "Y-tech יישמה טרנספורמציה דיגיטלית ששדרגה את היכולות שלנו.  עתה, כל עו"ד יכול לגשת למסמכים המשפטיים ולהריץ את האפליקציות המשרדיות בכל מכשיר, בכל מקום ובכל עת – במשרד, בבית, במהלך הופעה בבית המשפט, ובעצם בכל מקום שבו יש גישה לרשת, וכך להיות זמין ללקוחות בכל שעה וללא תלות במשרד הפיזי או בקלסרי מידע מודפסים. המעבר שדרג בצורה משמעותית את השירות שעורכי הדין יכולים להעניק ללקוחותינו בכל שעה ובכל מקום".

עוד ציין גוט, כי "שכבת האבטחה CyberRing עומדת בתקנים בינלאומיים ובסטנדרטים מהגבוהים ביותר בישראל ובעולם ועונה לדרישות של לקוחות רבים, שהבינו כי משרדי עורכי דין יכולים להיות החוליה החלשה בשרשרת האבטחה שלהם, ולכן הקשיחו מאוד את סקרי האבטחה שלהם בקרב הספקים בכלל ומשרדי עורכי דין בפרט, המחזיקים אצלם לעיתים מידע רגיש ביותר. בנוסף, הענן של Y-tech יקל עלינו להיעזר בעובדים הבוחרים לעבוד מהבית וכן לצרף שותפים חדשים במסגרת צמיחת הפירמה, כאשר המרחק הפיזי כבר לא מהווה מחסום או מגבלה".

תומר שוייצר, מייסד ומנכ"ל Y-tech, אמר, כי "למשרדי עורכי דין, כמו גם לחברות במגזרים רבים אחרים, יש כיום נתיב ברור ובטוח לעבור באמצעותנו לענן, להשתחרר מהנטל ומהמשאבים הניהוליים הכרוכים ברכש, ניהול ותחזוקה של מערכי IT מקומיים – ולהתמקד באתגרים המשפטיים ובצרכי הלקוחות. הניסיון שלנו במגזר זה מבטיח מעבר חלק ומהיר, ללא כל סיכונים או הפרעה לפעילות השוטפת של המשרדים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים