וליראן, שפיתחה טכנולוגיה לניהול תנועה בכבישים, מגייסת 17 מיליון ד'

וליראן מציעה פתרונות לניטור וניהול תנועה וכן שירותי אנליטיקה לצורכי תכנון ושיפור ביצועים, וכספי הגיוס ישמשו בעיקר להעמקת עבודות הפיתוח בחברה ולהרחבת מערך השיווק 

גבריאל יעקובסון, מייסד שותף ומנכ"ל וליראן.

חברת הסטארט-אפ הישראלית ואליראן (Valerann), המספקת טכנולוגיות לניהול תנועה בכבישים מהירים, הודיעה היום על השלמת סבב גיוס A בסך כולל של 17 מיליון דולר. סבב הגיוס הנוכחי יאפשר את הטמעתו של מוצר הדגל של החברה – Lanternn by Valerann, עם  חברות המפעילות כבישים בבריטניה, באירופה בדרום אמריקה ובארה״ב. הסבב הובל על ידי HG Ventures, זרוע ההשקעות של חברת הכבישים האמריקנית The Heritage Group. בסבב השתתפו גם המשקיעים הקודמים של החברה RIO Ventures Holdings ו-2B Angels.

וליראן, שנוסדה ב-2016, מציעה פתרונות לניטור וניהול תנועה וכן שירותי אנליטיקה לצורכי תכנון ושיפור ביצועים. פלטפורמת החברה, Lanternn by Valerann, מאפשרת למרכזי בקרה של ערים וכבישים מהירים לקבל החלטות מושכלות יותר בנוגע  לאירועי תנועה המתרחשים בזמן אמת בכבישים. באמצעות מוצר החברה יכולים חדרי הבקרה לנטר אירועי תנועה מסוכנים בזמן אמת, לקבל התראות ותחזיות לגבי אירועים עתידיים וכן להגיב לאירועים באמצעות שימוש בכלים המתקדמים ביותר על מנת לוודא שכל אירוע  מטופל  בזמן הקצר והבטוח ביותר לצורך מניעת תאונות דרכים וצמצום גודשי תנועה. המוצר אף מאפשר גישה לנתוני תנועה היסטוריים מגוונים  לצורך אנליזה ותכנון עתידי של התשתית המנוהלת על ידם.

הטכנולוגיה העומדת בלב המוצר הינה מנוע היתוך נתונים מתקדם המיישם טכנולוגיות AI ולמידת מכונה על מנת לשלב כמה מקורות מידע לכדי סיפור אחיד והגיוני, שמאפשר לתמוך בתהליך קבלת ההחלטות של הלקוח בצורה הנוחה והאינטואיטיבית ביותר. מקורות המידע מספקים נתונים מאפליקציות ניווט, מחיישני IoT, ממצלמות (תוך שימוש בטכנולוגיות של ״ראיית מכונה״), ממדיה חברתית ומכלי רכב מחוברים. הטכנולוגיה של החברה פועלת בסביבות ענן ומשתמשת בכלי ביג דטה מתקדמים על מנת להשיג את היכולות הנדרשות לעיבוד זרמי הנתונים ההולכים וגדלים הזמינים כיום.

פלטפורמת החברה נבנתה בצורה מודולרית ואינטואיטיבית, דבר המאפשר גישה למידע מגוון ובאיכות גבוהה לכלל מפעילי הכבישים – גם לאלה אשר גישתם לטכנולוגיות מידע מוגבלת, על מנת לאפשר הגברת בטיחות, צמצום אירועים מסוכנים ושיפור באיכות האוויר בכל כביש שהוא – ללא תלות בתשתית הקיימת או בתקציב. בכך, יכולה החברה לשרת מפעילי רשתות כבישים קטנים יותר שיש להם משאבים מוגבלים, ולספק להם את הוודאות והנראות הדרושים כדי להעריך במדויק את תנאי הדרך ולנקוט בפעולה מתאימה, זאת במקביל למפעילי רשתות הכבישים הגדולים יותר, שבהם פלטפורמת החברה מסייעת בשיפור היכולות הקיימות.

גבריאל יעקובסון, מייסד שותף ומנכ"ל וליראן, ציין, כי "עולם התחבורה החכמה עבר שינוי דרמטי בעשור האחרון. הרכבים נעשו חכמים יותר ואפליקציות התנועה אוספות באופן שוטף מידע, המשרת את כולנו כנהגים. עם זאת, בידי הגופים האחראים על ניטור וניהול התנועה בכבישים מהירים ובערים לא תמיד נמצאת הטכנולוגיה המעודכנת והיעילה ביותר למניעת תאונות וגודשי תנועה, הנוצרים עקב אירועי תנועה מסוכנים. בכוחה של הטכנולוגיה שלנו להעניק ודאות על בסיס מידע לכל מפעילי הכבישים – גדולים וקטנים כאחד – ולאפשר להם לטפל באופן מהיר ויעיל באירועי תנועה ולהפחית את גודשי התנועה וכמות התאונות על הכבישים. סבב הגיוס האסטרטגי הנוכחי יאפשר לחברה להאיץ את קצב הצמיחה שלה ולהגיע לשווקים וללקוחות חדשים בכל רחבי העולם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים